اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان:

انتظار قهرمانی از 2 نماینده هندبال اصفهان نمی‌رود

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: انتظار قهرمانی از دو نماینده هندبال اصفهان نمی‌رود، اما در هفته‌های آینده شرایط هر دو تیم بهتر خواهد شد.

انتظار قهرمانی از 2 نماینده هندبال اصفهان نمی‌رود

فرامرز می‌آبادی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دو تیم اصفهانی حاضر  در لیگ برتر هندبال با شرایط خاصی در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: تیم مس پارس در فصل گذشته سهمیه حضور در لیگ برتر را به دست آورده بود اما به دلیل مشکلات داخلی تمریناتش دیر آغاز شد.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان با اشاره به وضعیت دومین نماینده هندبال اصفهان تصریح کرد: تیم نیک اندیش نیز با شرایط خاصی در لیگ شرکت کرد و فرصت بسیار کوتاهی برای آماده شدن در اختیار داشت.

این مسئول اضافه کرد: تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر شرکت کند، باید از چند ماه قبل از آغاز لیگ تمریناتش را آغاز کند تا فرصت لازم برای آماده سازی و هماهنگی بازیکنان را در اختیار داشته باشد.

می‌آبادی با بیان اینکه نباید از تیم‌های اصفهانی انتظار قهرمانی داشت، تاکید کرد: هر دو تیم در هفته‌های آینده شرایط بهتری به دست می‌آورند و می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های آینده می‌توان از این دو تیم انتظارات بالایی داشت، متذکر شد: هر دو تیم بودجه به نسبت محدودی برای تیم بستن در اختیار داشتند اما ظرفیت هندبال اصفهان بسیار بالاست و انتظارات زیادی نیز از این تیم وجود دارد.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول