اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

مشکلی در زمینه تأمین آب کشاورزی در رباط کریم نداریم

فرماندار رباط کریم گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی در زمینه تأمین آب کشاورزی در رباط کریم نداریم.

مشکلی در زمینه تأمین آب کشاورزی در رباط کریم نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در کارگروه آب و کشاورزی رباط کریم اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات ما برای تسهیل در امور کشاورزی تأمین آب کشاورزی است که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده این مهم انجام شده است.

وی افزود: مسئولان باید بیش از گذشته در مسیر خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند و خود را موظف به ارائه خدمات به مردم بدانند.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته دولت تأکید کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات و اقدامات انجام شده را به مردم معرفی کنیم.

وی اطلاع‌رسانی دقیق و اصولی در این زمینه را مهم خواند و افزود: امیدواریم دولت جدید با پشتکار و امید و با بهره‌مندی از حمایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در خدمت به مردم و رشد و اعتلای ایران اسلامی گام‌های بلند و موثری بردارد.

سلیمان‌پور در ادامه با بیان اینکه شهرستان رباط کریم در حال حاضر مشکلی از نظر تامین منابع آب کشاورزی ندارد، گفت: با شروع فصل پاییز و آغاز کشت، نیاز کشاورزان به آب بیشتر می‌شود که لازم است از هم‌اکنون تدابیر مورد نیاز در این زمینه اندیشیده شود.

*احقاق حقوق کشاورزان یکی از مهمترین اولویت‌ها است

فرماندار شهرستان رباط کریم در بخشی دیگر از سخنان خود احقاق حقوق کشاورزان را مهمترین اولویت دانست و گفت: خوشبختانه موفقیت‌های خوبی در این راستا به دست آورده‌ایم ولی هنوز تا حد مطلوب فاصله داریم.

سلیمان‌پور رفع نیازهای کشاورزان را مهم خواند و گفت: با توجه به اهتمام مسئولان ذیربط به منظور رفع نیازهای کشاورزان در زمینه‌های مختلف پیش‌بینی می‌شود بخش مهمی از مشکلات و کمبودها در بخش کشاورزی مرتفع شود.

وی با تأکید بر اینکه در سال‌های گذشته تحول عظیمی در جهت توسعه کشاورزی شهرستان رباط کریم انجام شده است در پایان گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده امیدواریم روند توسعه خدمات‌رسانی به کشاورزان با شتاب بیشتری پیش برود.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول