اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت طبس:

مدیران انتقادپذیر باشند

امام جمعه موقت طبس گفت: یک مدیر خوب برای رسیدن به موفقیت باید انتقادها را شنیده، آنها را بررسی کرده و در صورت وارد بودن انتقاد، آن را بپذیرد و در راستای رفع آن تلاش کند.

مدیران انتقادپذیر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام احمد مؤدب در همایش گرامیداشت روز کارمند در طبس که به عنوان «تلاشگران عرصه خدمت» برگزار شد، اظهار داشت: حکومت ما علوی است و باید برنامه‌های حکومت نیز منطبق بر برنامه‌های حکومت حضرت امام علی(ع) باشد که امروز با وجود پیشرفت علوم مدیریتی، اما نسخه مدیریتی امام علی(ع) به‌ عنوان کامل‌ترین و جامع‌ترین برنامه حکومت‌داری مطرح است و حتی مورد توجه سازمان ملل قرار دارد.

وی ادامه داد: بر اساس نظر امیرالمؤمنین(ع) یک مدیر عالی باید توان فهم امور و شایستگی، شجاعت و درایت لازم را داشته باشد؛ نسبت به زیرمجموعه خود کاملا مشرف باشد و بتواند رضایت مافوق خود را نیز جلب کند.

امام جمعه موقت طبس بیان کرد: یک مدیر خوب برای رسیدن به موفقیت باید انتقادها را شنیده، آنها را بررسی کرده و در صورت وارد بودن انتقاد آن را بپذیرد و در راستای رفع آن تلاش کند و علاوه بر این چنانچه در مظان اتهام قرار گرفت برای رفع تهمت به‌ صورت دقیق توضیح دهد.

مودب اذعان داشت: مدیران نباید به طور کامل به گزارش‌های کارکنان خود اعتماد کنند و نیاز به مشاوران و نیروهای اطلاعاتی صادق و وفادار دارند تا بتوانند همواره از وضعیت واقعی و دقیق عملکرد زیرمجموعه خود مطلع شوند، ضمن اینکه کارمندان نیز باید از نظر اقتصادی تأمین شده و از حقوق و مزایای مکفی برخوردار باشند.

وی افزود: مدیران باید همواره کارمندان خوب را تشویق و نیروهای بد یا خائن را توبیخ و حتی معرفی کنند.

امام جمعه موقت طبس تصریح کرد: مدیران هیچ‌گاه انسانی را حتی اگر از نظر جایگاه در پایین‌ترین سطح قرار دارد، کم یا بی‌خاصیت فرض نکنند و بدانند که یک مدیر هر چه هم که در بالاترین جایگاه باشد اما از همان انسانی که در پایین‌ترین سطح قرار دارد بی‌نیاز نیست، و چه بسا که روزی همان مدیر به این انسان محتاج شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز در این همایش ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و تبریک روز کارمند، یادآور شد: حدود 2 هزار و 500 نفر به‌عنوان کارمند در ادارات و نهادهای دولتی شهرستان طبس فعالیت می‌کنند.

احمد طالبیان مقدم ادامه داد: تمامی مدیران و کارمندان باید تنها به دنبال عمل به قانون و وظایف خود و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم باشند.

وی گفت: با وجود کاهش اعتبارات در سال گذشته و کاهش چشمگیر روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی، اما بیش از 100 پروژه در هفته دولت امسال در شهرستان طبس به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین ابراهیم‌زاده، معاون فرماندار شهرستان طبس هم طی سخنانی در ابتدای این همایش، ضمن انتقاد از حضور کم کارمندان در همایش گرامیداشت روز کارمند در طبس؛ از کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان طبس و همچنین حوزه مقاومت بسیج ادارات طبس که برای برگزاری این همایش همکاری کرده‌اند، تقدیر کرد.

پخش کلیپ با موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تجلیل از محمدرضا امیری به‌عنوان کارمند نمونه، تجلیل از محسن حسن‌پور مخترع جوان طبسی، برگزاری مسابقه پیامکی و قرائت شعر توسط حمیدرضا نظری از دیگر برنامه‌های همایش روز کارمند در طبس بود.

انتهای پیام/90001/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول