اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشنهاد فارس به اداره ورزش و جوانان استان اصفهان

تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی نوجوانان

افتخار آفرینی نوجوانان اصفهانی در بازی‌های آسیایی نانجینگ اتفاق ارزشمندی است و انتظار می‌رود متولیان ورزش استان با تجلیل از مدال آوران به طور ظاهری هم که شده نشان بدهند برای ورزش پایه اهمیت قائل هستند.

تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان که به میزبانی چین برگزار شد، ورزشکاران نوجوان اصفهانی در رشته‌های انفرادی به دو مدال نقره و برنز دست پیدا کرده و در رشته فوتبال نیز با حضور بازیکنان اصفهانی به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کردیم.

مدال آوری در این مسابقات در شرایطی رخ داد که در دوره گذشته این مسابقات ورزشکاران اصفهانی به عنوان قابل توجهی دست پیدا نکردند، اما در این دوره در دو رشته المپیکی جودو و تیراندازی به مدال دست رسیدند که بسیار ارزشمند تلقی می‌شود.

از این رو انتظار می‌رود مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان که این روزها به شدت درگیر حاشیه‌های هیئت فوتبال استان است، طی مراسمی از مدال آوران این رقابت‌ها تقدیر کند تا علاوه بر اینکه مشوقی برای آینده این ورزشکاران باشد، برای سایر ورزشکاران رده‌های پایه نیز محرکی برای تلاش هر چه بیشتر باشد.

ورزش پایه اصفهان در طول سال‌های گذشته با افت محسوسی در اکثر رشته‌های ورزشی همراه بوده و با توجه به افتخار آفرینی صورت گرفته خبرگزاری فارس به محمدرضا محمدجواهری پیشنهاد می‌دهد تا فرصتی برای تجلیل از این ورزشکاران بگذارد و مراسمی به منظور تقدیر از این ورزشکاران برگزار شود تا ورزش اصفهان به طور موقت هم که شده از روزمرگی‌ نجات پیدا کند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول