اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هفت اصفهانی در بازی‌های آسیایی نوجوانان به میدان می‌روند

هفت ورزشکار نوجوان اصفهانی به همراه تیم‌های ملی فوتبال، هندبال و جودو در دومین بازی‌های آسیایی نوجوانان آسیا به میدان خواهند رفت.

هفت اصفهانی در بازی‌های آسیایی نوجوانان به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان 19 مردادماه سال جاری تا 2 شهریور به میزبانی نانجینگ چین برگزار شده و کاروان ورزشی کشورمان با 80 ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

با تصمیم کمیته ملی المپیک، کاروان کشورمان در 9 رشته شنا، دوو میدانی، بسکتبال، فوتبال،‌ هندبال، جودو، تیراندازی، تنیس روی میز و تکواندو راهی این مسابقات می‌شود.

دو رشته اسکواش، شمشیربازی و بدمینتون نیز قرار بود نمایندگانی در این بازی‌ها داشته باشند که به دلیل شانس کم مدال آوری حذف شدند.

چهار اصفهانی در فوتبال

در تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان چهار بازیکن اصفهانی حضور دارند که با صلاح‌دید کادر فنی به تیم ملی دعوت شده‌اند.

میلاد طلایی، محمد رضا شیخ حسینی، محمد پور شاکر و مهدی رحیمی بازیکنان اصفهانی حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

پدرام مرادی، امیر مهدی جان ملکی، علی نجفی، فرید ندایی، محمد سلطانی مهر، محمد گروسی، مهدی زعفرانی، شهاب رش نو، میثم ناصری، امید صیدالی صید، حسین شجیع، حسن زارعی، محمد جواد افخمی و بهروز جلالیان سایر بازیکنان دعوت شدن به اردوی تیم مس فوتبال هستند.

به گزارش فارس، آخرین اردوی تیم ملی زیر 15 سال پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی نوجوانان نانجینگ چین در روزهای گذشته در هتل المپیک برگزار شده و کاروان تیم ملی روز گذشته تهران را به مقصد چین ترک  کردند.

دو اصفهانی در هندبال

در رشته هندبال نیز محمدجواد فقیهی نیا و رسول قندی فروشانی دو بازیکن اصفهانی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

محمدعلی مشفقی مربی اصفهانی نیز در کادر فنی حضور داشته و در این رقابت‌ها تیم ملی را همراهی می‌کند.

سید ابوالفضل افضل‌نیا، میلاد صحرایی هروی و مصطفی سیفی، محمدامین فرهادی شجاع، مهدی حمیدیه و حامد بهره‌دار، امیرحسین هاشمی، امین یوسف نژاد و حمیدرضا تاجیک، محمدحسن یزدانی، امیر صحرایی و آرش نوروزی‌نژاد سایر هندبالیست‌های حضار در تیم ملی هستند.

به گزارش فارس، در رشته هندبال، نوجوانان ایران در دور مقدماتی به همراه تیم‌های پاکستان، قطر و ویتنام در یک گروه قرار دارند.

نیک اقبال تنها نماینده جودو

در رشته جودو نیز ایمان نیک اقبال تنها نماینده اصفهان در رشته‌های انفرادی است که شانس زیادی برای مدال آوری در این مسابقات دارد.

در رشته بدمینتون نیز یسری بیگی شانس حضور در این مسابقات را داشت، اما به دلیل اعزام نشدن تیم ملی بدمینتون، این فرصت را از دست داد.

انتهای پیام/63006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول