اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورامین در مجلس خواستار شد

رفع سریع مشکلات ورزش ورامین

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مشکلات هیئت‌های ورزشی و سر و سامان دادن به اوضاع اماکن ورزشی در ورامین شد.

رفع سریع مشکلات ورزش ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسین نقوی پیش‌از ظهر امروز در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: هیئت‌های ورزشی در ورامین از بازوان اداره محسوب می‌شوند که باید هرچه زودتر با رسیدگی به مشکلاتشان زمینه را برای پیشبرد اهداف ورزش منطقه فراهم آورد.

نماینده شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک افزود: اوضاع اماکن ورزشی درخور شان ورزشکاران نیست و باید با تجهیز این اماکن به وسایل مورد نیاز، شرایط استعدادیابی و قهرمان‌پروری را مهیا کرد.

وی اظهار داشت: باید در راستای روند پیشرفت ورزش از پیشکسوتان نیز بهره برد، چراکه آنها می‌توانند با در اختیار قرار دادن تجربه و حضور در کنار متولیان ورزش از جمله افراد تاثیرگذار در پیشبرد اهداف باشند.

نقوی گفت: تشکیل شورای عالی ورزش شهرستان می‌تواند کمک شایان توجهی به اداره داشته باشد، زیرا این افراد با هدایت و حمایت در کنار برنامه‌ریزی اصولی می‌توانند نقش مهمی در راستای رشد ورزش ایفا کنند.

نماینده شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک ادامه داد: وضعیت استادیوم 5 هزار نفره باید هرچه زودتر مشخص شود و باید با ساخت سریع‌تر این مجموعه شرایط برای استفاده علاقمندان به ورزش مهیا شود.

نقوی اذعان داشت: در صورت ساخت و بهره‌برداری از این استادیوم می‌توان شاهد بروز استعدادهای ورزشی در منطقه بود.

نماینده شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در پایان سخنان خود به منشور 10 ماده‌ای پیشنهادی که تدوین شده اشاره داشت و اظهار امیدواری کرد بتوان با بهره‌مندی از این برنامه که با استفاده از نظرات کارشناسان؛ تهیه شده است، ورزش منطقه را به سوی قله‌های افتخار رهنمون ساخت.

رئیس اداره ورزش نیز در این دیدار گفت: این گفت‌وگو می‌تواند منشا اثرات خیر برای ورزش شهرستان باشد، چراکه نظرات کارشناسانه و دلسوزانه شما قطع به یقین به روند روبه رشد آن منجر خواهد شد.

مجید بذرافشان ادامه داد: در راستای پیشبرد اهداف ورزش، برنامه‌هایی تدوین کرده‌ایم که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک جهت برون رفت از بحران، این برنامه‌ها راهگشای مشکلات فعلی باشد.

بذرافشان گفت: ورامین دارای پتانسیل قابل توجهی در زمینه ورزش می‌باشد که اگر برنامه‌ریزی و دلسوزی در این عرصه وجود داشته باشد توفیقات خوبی نصیب منطقه خواهد شد. 

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول