اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی:

مطبوعات و رسانه‌ها یکی از ارکان اصلی مردم‌سالاری دینی است

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: رسالت ذاتی و وظیفه خطیر خبرنگاران، اطلاع‌رسانی شفاف و بی‌غرض بوده و این یکی از ارکان اصلی مردم‌سالاری دینی است.

مطبوعات و رسانه‌ها یکی از ارکان اصلی مردم‌سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا صبح امروز در دیدار با تعدادی از خبرنگاران فارس در تبریز با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار، این روز را به تمام فعالان و تلاشگران صادق و شریف تبریک گفت.

وی افزود: جایگاه و شأن قلم و نوشتن نزد پروردگار احدیت به حدی بالا و رفیع است که حضرت حق به قداست و شرافتش سوگند یاد کرده و پاسداشت و صیانت از این امانت الهی را توصیه فرموده است چرا که این امانت بزرگ هم می‌تواند اصلاح‌گر و محور روشنگری باشد و هم منشأ شر و آسیب شود.

این مسئول تصریح کرد: مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی مردم‌سالاری دینی و دموکراسی در عصر حاضر بوده و تصور جامعه‌ای توسعه‌یافته و پیشرفته با مردمانی آگاه و تشنه اطلاعات، بدون تصور رسانه‌ها و خبرنگاران منصف و متعهد ممکن نیست، با این حال نباید از اصل اطلاع‌رسانی شفاف، بی‌غرض و عاری از تخریب و سیاه‌نمایی غفلت کرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی بیان داشت: 17 مرداد روز پاسداشت و تکریم انسان‌های متعهدی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند و برای کشف حقیقت و پاسداشت آن همواره تلاش می‌کنند.

خرم‌نیا اذعان داشت: عصر حاضر، عصر دگرگونی‌های اساسی بوده و در این رهگذر تلاش برای بهره‌مندی از آخرین یافته‌ها و اطلاعات روز دنیا اولویت اصلی بشر به شمار می‌رود که خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیشتاز این عرصه هستند.

انتهای پیام/60002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول