اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان:

پرورش‌نیا می‌تواند افتخارات زیادی در تیراندازی به دست بیاورد

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: مرضیه پرورش‌نیا با مدالی که در بازی‌های آسیایی نوجوانان کسب کرد، ثابت کرد می‌تواند یکی از افتخارآفرین‌های ورزش اصفهان و کشور باشد.

پرورش‌نیا می‌تواند افتخارات زیادی در تیراندازی به دست بیاورد

عباس محمدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پرورش‌نیا در یک خانواده ورزشکار پرورش یافته و در رشته تراپ که رشته‌ای سنگین بوده و بیشتر مردان در آن موفق می‌شوند، فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به مدال نقره تیراندازی اصفهانی در بازی‌های آسیایی نوجوانان عنوان کرد: پرورش‌نیا می‌توانست در بازی‌های آسیایی به مدال طلا دست پیدا کند اما با بدشانسی به مدال نقره رسید.

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان ادامه داد: پرورش‌نیا در سن 14 سالگی توانسته به مدال نقره آسیا دست پیدا کند و با ادامه روند فعلی می‌تواند یکی از افتخار آفرینان ورزش کشورمان در میادین بین المللی باشد.

این مسئول با اشاره به فعالیت خانواده پرورش‌نیا در رشته تراپ تصریح کرد: بردار وی نیز در بازی‌های آسیایی نوجوانان حضور داشت، اما نتوانست به مدال دست پیدا کند اما وی نیز سال گذشته در مسابقات آسیایی چین به مدال تیمی دست پیدا کرد.

محمدی اذعان داشت: تراپ رشته سنگین و پر هزینه‌ای است، اما خواهر و برادر پرروش‌نیا با علاقه خود مشکلات را پشت سر گذاشته و آینده موفقی را پیش رو دارند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول