اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ برتر تیراندازی

تیم تیراندازی سیستان و بلوچستان صاحب یک برد و یک باخت شد

تیم تیراندازی سیستان و بلوچستان در مسابقات لیگ برتر تیراندازی صاحب یک برد و یک باخت شد.

تیم تیراندازی سیستان و بلوچستان صاحب یک برد و یک باخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه ورزش سیستان و بلوچستان، دیدارهای این هفته در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی به میزبانی فولاد ماهان سپاهان اصفهان و با حضور 6 تیم (فولاد ماهان سپاهان اصفهان، نزاجا، سیستان و بلوچستان، حفاری، مقاومت، پاس قوامین ) برگزار شد.

در هفته اول تیم سیستان و بلوچستان در هر دو رشته تفنگ و تپانچه پاس قوامین را شکست داد. تیم‌های نزاجا و مقاومت نیز در این هفته پیروز رقابت‎ها شدند.

همچنین در رشته تفنگ انفرادی حسین باقری با امتیاز 621 از نزاجا و مهدی جعفری‌پویا با امتیاز 620/5 از سیستان و بلوچستان و مهدی احمدی با امتیاز 617/6 از نزاجا به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. و در رشته تپانچه انفرادی سپهر صفاری با امتیاز 576 نفر اول و مصطفی نصیری با امتیاز 575 از نزاجا نفر دوم و ابراهیم برخورداری با امتیاز 571 از مقاومت نفر سوم این رقابت‌ها شدند.

در هفته دوم بازی‌ها نیز؛ در رشته تفنگ تیمی، تیم‌های فولاد ماهان سپاهان اصفهان، نزاجا و حفاری بر رقبای خود پیروز شدند و در رشته تپانچه تیمی فولاد ماهان سپاهان اصفهان، مقاومت و پاس قوامین پیروز این میدان شدند.

در این هفته سیستان و بلوچستان از فولاد ماهان اصفهان شکست خورد.

همچنین در رشته تفنگ انفرادی امیرحسین گل‌پسند با امتیاز 623/5 از حفاری نفر اول و مهدی احمدی با امتیاز 622/7 از نزاجا نفر دوم و حسین باقری با امتیاز 621/2 از نزاجا نفر سوم این رقابت‌ها بودند و در رشته تپانچه انفرادی نیما کلهری با امتیاز 577 از حفاری و ابراهیم برخورداری با امتیاز 575 از مقاومت و محمدطاهر طاهری با امتیاز 572 از پاس قوامین به ترتیب نفر اول تا سوم این مسابقات بودند.

انتهای پیام/75005/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول