اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور فعالیت در عرصه خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد

حضور گروه جهادی نینوا در روستاهای بخش مرکزی قم

فرمانده پایگاه سیدالشهداء(ع) قم از اجرای برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی گروه جهادی این پایگاه در روستاهای ملک آباد، ملک قلعه و 6 امامزاده قمرود خبر داد.

حضور گروه جهادی نینوا در روستاهای بخش مرکزی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، صادق منصوریان با بیان ضرورت اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم بیان داشت: 30 نفر از بسیجیان پایگاه سیدالشهداء در قالب گروه جهادی نینوا از هشتم شهریور ماه به مدت 13 روز و به منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی به روستاهای بخش مرکزی اعزام می‌شوند.

وی محرومیت‌زدایی را از اهداف اصلی اردوهای جهادی برشمرد و گفت: خدمات درمانی و پزشکی رایگان، احداث باغچه‌ای به مساحت 300 متر مربع در 6 امامزاده قمرود و سایر برنامه‌های عمرانی و پزشکی بخشی از طرح‌های این اردوی جهادی خواهد بود.

فرمانده پایگاه سیدالشهداء(ع) با اشاره به لزوم انجام برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در اردوهای جهادی اظهار داشت: برگزاری حلقه‌های صالحین، برگزاری کلاس‌های اعتقادی با استفاده از روحانیون بسیجی، برپایی دسته عزا در سالروز شهادت امام صادق(ع) و برپایی جشن میلاد حضرت معصومه(س) از برنامه‌های دیگر گروه نینوا در طول برگزاری اردوی جهادی است.

منصوریان افزود: اردوی گروه جهادی نینوا با همکاری امام جمعه قنوات، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، بخشداری بخش مرکزی و معاونت بسیج سازندگی ناحیه بسیج امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول