اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 14 شهریور ماه صورت می‌گیرد

رقابت رزمی کاران قمی در سوپر لیگ ورزش‌های رزمی کشور

رزمی کاران قمی هفته آینده در پیکارهای سوپر لیگ ورزش‌های رزمی قهرمانی کشور برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

رقابت رزمی کاران قمی در سوپر لیگ ورزش‌های رزمی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ورزش‌های رزمی چهره‌های بسیار مستعدی در قم دارند و تلاش هیئت ورزش‌های رزمی استان قم نیز در این سال‌ها این بوده است که از استعدادهای این رشته با تمام توان خود حمایت کرده و این رشته را به مدال‌آورترین هیئت ورزشی در میان هیئت‌های ورزشی فعال قم بدل کند.

هیئت ورزش‌های رزمی در سال 1391 مدال آورترین و پرافتخارترین هیئت ورزشی قم بود که ورزشکاران بسیار توانمند و موفقی در رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی داشت و توانست از رقابت‌های برون مرزی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کند.

ورزشکاران عضو هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در سال قبل توانستند 11 مدال طلا، نقره و برنز را در هر دو بخش مردان و بانوان از مسابقات برون مرزی اعم از آسیایی، جهانی و بین المللی برای ورزش قم به ارمغان بیاورند و این هیئت ورزشی را به پرمدال‌ترین هیئت ورزشی قم در سال 91 تبدیل کنند.

این هیئت ورزشی در اردیبهشت ماه سال جاری هم میزبانی ووینام قهرمانی مردان کشور انتخابی تیم ملی برای شناخت نفرات برتر اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه را بر عهده داشت و اعزام‌های متعددی از سوی این هیئت به رقابت‌های کشوری صورت گرفته است، ضمن اینکه هم اکنون نیز مسابقات قهرمانی سوپر لیگ ورزش‌های رزمی کشور را در پیش دارد.

این در حالی است که فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور در نظر دارد چهارمین دوره سوپر لیگ ورزش‌های رزمی کشور را با حضور برترین رزمی‌کاران استان‌های مختلف برگزار کند، پیکارهایی که از 14 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی این فدراسیون، چهارمین دوره مسابقات سوپر لیگ ورزش‌های رزمی قهرمانی کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان مازندران برگزار خواهد شد و سالن پهلوان حسن رنگرز شهر نوشهر در استایل k-1 در هفت وزن از رزمی کاران حاضر در این رقابت‌ها میزبانی می‌کند.

در حالی‌که مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان معرفی شده‌اند، در این دوره به نفرات اول هر وزن مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد در حالی‌که رزمی‌کاران مدعی در اوزان 60، 63، 67، 70، 86، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم برای به‌دست‌آوردن یکی از عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول