اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در گفت‌وگو با فارس:

میزبانی نقش مهمی در افتخارآفرینی ووینا‌م‌کاران قمی در مسابقات جهانی داشت

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم میزبانی رقابت‌های ووینام قهرمانی کشور را در موفقیت ووینام‌کاران قمی برای کسب چهار مدال از ووینام قهرمانی جهان موثر دانست.

میزبانی نقش مهمی در افتخارآفرینی ووینا‌م‌کاران قمی در مسابقات جهانی داشت

محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: آمادگی خود را برای قبول چند میزبانی رقابت‌های رزمی قهرمانی کشور در سبک‌های مختلف به فدراسیون اعلام کرده‌ایم چون استانی هستیم که می‌توانیم با استعدادهایی بسیار خوبی که داریم، هم از فرصت میزبانی برای قهرمانی بهره‌برداری کنیم و هم اینکه توانمندی‌های رزمی قم به را نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: در اردیبهشت ماه امسال میزبان رقابت‌های ووینام قهرمانی کشور بودیم و با کسب هشت مدال قهرمان کشور شدیم، سه نفر از ووینام‌کاران قم به رقابت‌های جهانی رفتند و یک نفر آنها مدال طلا گرفت و دو نفر دیگر موفق به کسب نشان نقره شدند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز کرد: این در حالی است که یکی از بانوان ووینام‌کار قم نیز در مسابقات جهانی عضو تیم ملی کشورمان بود و خوشبختانه موفق شد مقام نایب قهرمانی و نشان نقره این پیکارها در پاریس فرانسه را کسب کند.

وی تصریح کرد: این هیئت ورزشی با در اختیار داشتن رشته‌ها و سبک‌های رزمی متعدد به عنوان زیر مجموعه خود در طول هر سال هم اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های قهرمانی کشور انجام می‌دهد و هم اینکه میزبانی‌های زیادی در قم برگزار می‌کند.

رشیدی بیان داشت: در واقع تمام تلاش ما این است که در راستای رشد و توسعه بیش از پیش ورزش‌های رزمی در بین جوانان علاقمند به این رشته‌ها در قم، هم در بخش آموزش و هم در بخش قهرمانی به صورت همزمان فعالیت‌های خود را به شکل جدی و مستمر انجام دهیم.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: با توجه به فعال بودن رشته‌هایی نظیر کیک ‌بوکسینگ، کوبودو، جوجیتسو، ووینام و چندین رشته زیر مجموعه دیگر، در حال حاضر هیئت ورزش‌های رزمی در استان قم یکی از پرمخاطب‌ترین هیئت‌های ورزشی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقع اگر فوتبال به عنوان یک رشته همه‌گیر و پر طرفدار در قم وجود نداشت، هیئت ورزش‌های رزمی دارای بیشترین آمار ورزشکار بیمه شده بود،‌ با این شرایط تلاشی جدی در حال انجام است تا بتوانیم همچنان در مسیر پیشرفت این هیئت فعالیت کنیم.

رضا اکرام‌فرد با کسب مدال طلا، علی مختاری، محمدجواد صادق و خدیجه رضایی همگی با کسب مدال نقره قم را صاحب بیشترین مدال از مسابقات ووینام قهرمانی جهان در سال 2013 کردند تا با افتخار به میهن اسلامی و شهر مقدس قم بازگردند.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول