اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

استان اصفهان رتبه دوم صادرات کشور را کسب کرد

استاندار اصفهان گفت: میزان صادرات استان اصفهان در سال گذشته، 3 میلیارد و 16 میلیون دلار بوده و استان اصفهان موفق به کسب رتبه دوم صادرات کل کشور در سال 1391 شده است.

استان اصفهان رتبه دوم صادرات کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در مراسم گرامیداشت و تجلیل از پزشکان، داروسازان و دندان پزشکان منتخب استان که به مناسبت روز پزشک و داروساز برگزار شد، تلاش در جهت تعامل مثبت و سازنده بین فرهیختگان با بدنه اجتماع را یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین راهکارهای ارتقای سطح کیفی جامعه دانست.

استاندار اصفهان با تبریک این روز به پزشکان، پیراپزشکان، داروسازان و عوامل بهداشتی و درمانی استان اظهار کرد: در طول مدت چهار سال فعالیت شبانه‌روزی تلاش کردیم همه اقشار و گروه‌ها مورد توجه قرار گیرند و هیچ قشر یا گروهی از نگاه استانداری غافل نماند.

وی ادامه داد: این رویکرد باعث شد تا در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و هنری شاهد پیشرفت خوبی در سطح استان باشیم.

ذاکر اصفهانی کسب رتبه دوم صادرات کل کشور در سال 1391 توسط استان را مؤید این مسئله دانست و افزود: میزان صادرات استان اصفهان در این مدت سه میلیارد و 16 میلیون دلار بوده است.

وی با بیان اینکه این رقم، یک دهم صادرات کل کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: همچنین صادرات محصولات کشاورزی استان اصفهان از جمله سیب درختی از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

استاندار اصفهان کم‌ترین میزان شکایات و مراجعات را مربوط به بخش تولید و صنعت عنوان کرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات و نارسایی‌ها در سطح استان از جمله وجود آلاینده‌ها، مسائل زیست محیطی و وقوع خشکسالی‌های پی در پی افزود: این مسائل باید در اولویت کاری مدیریت آینده استان قرار گیرد.

ذاکر اصفهانی ادامه داد: در صورتی که همه مردم و مسئولان در سطح کلان دست در دست هم دهند، مشکلات اساسی استان حل می‌شود.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان و مذاکره چند ساعته با ایشان در خصوص مقوله تأمین آب و ادامه شرایط خشکسالی خاطرنشان کرد: در این مورد تا کنون مکاتبات بسیاری با مسئولان کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/2301/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول