اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 اصفهان:

امسال بودجه منطقه 5 اصفهان 180 میلیارد تومان است

شهردار منطقه پنج اصفهان گفت: امسال مجموع بودجه شهرداری منطقه پنج اصفهان 180 میلیارد تومان بوده که حدود 90 میلیارد تومان از این بودجه ریالی و حدود 90 میلیارد تومان این بودجه نیز ملکی است.

امسال بودجه منطقه 5 اصفهان 180 میلیارد تومان است

حمید عصار‌زادگان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه منطقه پنج از سال 1348 در اصفهان شکل گرفته، اظهار داشت: بودجه‌این منطقه از سال 1348 تا سال 1390، 50 میلیارد تومان بوده، اما طی دو سال گذشته بودجه‌ای منطقه به صورت چشمگیر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: طی دو سال گذشته بودجه ریالی و ملکی منطقه پنج اصفهان به میزان 40 میلیارد تومان افزایش یافته است و هر ساله درصد بالایی از بودجه‌های شهرداری این منطقه تحقق پیدا می‌کند.

شهردار منطقه پنج اصفهان با اشاره به بودجه تصویب شده برای این منطقه تصریح کرد: امسال مجموع بودجه شهرداری منطقه پنج اصفهان 180 میلیارد تومان بوده که حدود 90 میلیارد تومان از این بودجه ریالی و حدود 90 میلیارد تومان این بودجه نیز ملکی است.

این مسئول به افزایش بودجه شهرداری منطقه پنج اصفهان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امسال بودجه شهرداری این منطقه 45 درصد افزایش یافته و 20 درصد از این بودجه به مباحث جاری و 80 درصد از این پروژه نیز به اجرای پروژه‌های عمرانی در این منطقه اختصاص دارد. عصار‌زادگان با بیان اینکه منطقه پنج شهرداری یکی از مناطقی بوده که هر ساله بودجه خاصی برای این منطقه اختصاص داده می‌شود، تاکید کرد: در این منطقه یک مدیریت ساماندهی طرح ناژوان وجود دارد که هر ساله 9 درصد از درآمد این منطقه به این طرح اختصاص داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با اختصاص این میزان اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی در راستای مدیریت ساماندهی طرح ناژوان هزینه می‌شود، افزود: امسال 10 میلیارد تومان از بودجه منطقه پنج اصفهان به طرح ناژوان اختصاص داده شده است.

شهردار منطقه پنج اصفهان با اشاره به اینکه همچنین حدود 38 درصد از درآمد این منطقه برای مساعد به مناطق محروم و اجرای پروژه‌های خاص در این منطقه هزینه می‌شود، گفت: کمک به اتوبوس‌رانی، خرید اتوبوس و کمک به سازمان قطار شهری و پروژه‌های محله‌محور از جمله این پروژه‌های خاص محسوب می‌شود. این مسئول با بیان اینکه مناطق پنج و شش شهرداری اصفهان از مناطقی محسوب می‌شوند که بخشی از درآمد‌های خود را در راستای کمک به سایر مناطق اختصاص می‌دهند، متذکر شد: حدود 50 درصد از درآمد شهرداری منطقه پنج برای کمک به اجرای پروژه‌های مختلف در سایر مناطق به شهرداری مرکزی اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/63004/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول