اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

آیت‌الله صالحی مازندرانی فریادرسای تبعیت از ولایت فقیه بود

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به برگزاری دوازدهمین یادواره رحلت آیت‌الله صالحی مازندرانی گفت: این عالم ربانی فریاد رسای تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

آیت‌الله صالحی مازندرانی فریادرسای تبعیت از ولایت فقیه بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال رستمعلی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری دوازدهمین سالگرد آیت‌الله صالحی مازندرانی گفت: آیت‌الله اسماعیل صالحی مازندرانی از علمای برجسته کشور، مازندران و سوادکوه بوده است که عمر خود را در مسیر تبلیغ و ترویج شرعیت نبوی و فقه جعفری صرف کرد.

فرماندار سوادکوه شمالی با تأکید بر حضور و فعالیت آیت‌الله اسماعیل صالحی مازندرانی در کنار امام (ره) و انقلابیون، افزود: آیت‌الله صالحی مازندرانی در صف مقدم چهره‌های انقلابی و عالمان دینی قرار داشته است.

وی با بیان اینکه مردم منطقه به وی علاقه زیادی داشتند و وی در مسیر انقلاب و تقویت باورمندی مردم به آن تلاش کرده است، خاطرنشان کرد: علاقه ایشان به انقلاب و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری زبانزد بوده است.

رستمعلی، آیت‌الله اسماعیل صالحی مازندرانی را فریاد رسای تبعیت از ولایت فقیه و ترویج آن توصیف کرد و افزود: لزوم تقویت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری همواره مورد تأکید این عالم بوده است.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه به دغدغه آیت‌الله صالحی مازندرانی به رفاه و معیشت مردم اشاره و تصریح کرد: وی توسعه کشور و حل مشکلات مردم را در کنار ترویج و تبلیغ دین مورد تأکید داشته است.

فرماندار سوادکوه شمالی از برگزاری دوازدهمین سالگرد رحلت آیت‌الله صالحی مازندرانی در روز شنبه نهم شهریور در شیرگاه خبر داد و یادآور شد: با دعوت مکتوب و مشترک نماینده ولی فقیه در استان مازندران و استاندار مازندران، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سخنران این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول