اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک تأکید کرد

لزوم آگاه‌سازی مردم آبیک در مصرف بهینه برق

فرماندار شهرستان آبیک بر اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و سوق دادن مردم به سمت استفاده بهینه از مصرف برق از سوی مسئولان این شهرستان تأکید کرد.

لزوم آگاه‌سازی مردم آبیک در مصرف بهینه برق

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه‌های برق شهرستان آبیک اظهار داشت: گرچه فلسفه شرکت برق، فروش بیشتر برق و درآمد بیشتر است ولی از آنجایی که یک مقوله ملی و هزینه‌بر می‌باشد، مطلوب است مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کرده تا از بودجه برق در آبادانی و پروژ‌ه‌های مهم‌تر استفاده شود.

وی افزود: گرچه بین برق و گاز؛ برق مقرون‌ به صرفه‌تر و ارزان‌تر از گاز است ولی در مصرف این نوع انرژی باید صرفه‌جویی شده و بهینه استفاده کرد.

این مسئول ادامه داد: گرچه با کمبود اعتبارات در سال گذشته مواجه بودیم ولی با مدیریت خوب مسئول برق شهرستان آبیک، کم‌ترین قطعی برق و کم‌ترین نارضایتی را از مردم داشتیم بنابر این اگر هم فشاری بر مردم وارد آمده، کشوری بوده است.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: شاید در سال‌های گذشته ارائه آمارها در خصوص مصرف برق از سوی مردم زیاد احساس نمی‌شد ولی مسئولان داد خود را می‌زدند ولی امروز آمارها به عنوان شاخص در مصرف برق مطرح است.

داداشی اضافه کرد: مصرف بهینه برق به معنای کم مصرف کردن نیست بلکه به معنای صحیح و درست مصرف کردن است.

وی تصریح کرد: گرچه سال گذشته از لحاظ هزینه و بودجه از سخت‌ترین سال‌ها بود ولی همین فشارها و سختی‌ها سبب شد نوعی مدیریت جدید را همه مسئولان تجربه کنند.

فرماندار آبیک افزود: در تحریم‌ها و فشارها است که بسیاری از مدیریت‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول ادامه داد: استفاده از حداقل هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و اجرای پروژه‌های مختلف برق نشأت گرفته از نوعی مدیریت خاص در زمینه انرژی برق است.

فرماندار شهرستان آبیک اذعان داشت: در گذشته آب، برق و گاز جزو هزینه‌ها محسوب نمی‌شد ولی امروز آب، برق و گاز جزو آیتم‌هایی است که باید مدیریت شود.

انتهای پیام/77006/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول