اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دولت

10 طرح برق‏‌رسانی در مهدیشهر بهره‏‌برداری شد

10 طرح برق‏‌رسانی lدر مهدیشهر در دومین روز از هفته دولت بهره‌‏برداری شد.

10 طرح برق‏‌رسانی در مهدیشهر بهره‏‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان این پروژه‌‏ها که با حضور استاندار سمنان، فرماندار مهدیشهر و جمعی از مسئولان استان سمنان برگزار شد، از 10 طرح برق‏‌رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان مهدیشهر بهره‏‌برداری به عمل آمد.

سه پروژه تأمین روشنایی معابر بلوارهای خلیج فارس و شهدای مهدیشهر و معابر مسکن مهر درجزین با مبلغ یک میلیارد و 283 میلیون ریال در مهدیشهر اجرا شد.

احداث شبکه توزیع برق برای ارتباط فیدرهای تورانیان و بنیاد بتن با 234 میلیون ریال، برق‌‏رسانی 48 واحدی مسکن مهر مهدیشهر با 199 میلیون ریال و تأمین برق آپارتمان‏‌های نظام پرستاری و 107 واحدی بسیجیان شهمیرزاد با 517 میلیون ریال از طرح‏های افتتاحی به شمار می‏‌رود.

همچنین تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای شلی، چه‏سر و سرآور شهمیرزاد با مبلغ 225 میلیون ریال، دو پروژه در قالب تقویت ولتاژ برق مناطق خیابان انقلاب و درژ محله درجزین با 922 میلیون ریال و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهرهای مهدیشهر و شهمیرزاد با مبلغ 165 میلیون ریال از دیگر طرح‌‏هایی است که افتتاح و بهره‏‌برداری شدند.

گفتنی است؛ برای این 10 طرح برق‏‌رسانی مبلغ 3 میلیارد و 545 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/2249/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول