اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

شرایط برای تقویت بنیه پیمانکاران بومی فراهم شود

استاندار کرمانشاه گفت: مسئولان باید با استفاده از توان پیمانکاران بومی و متعهد استان کرمانشاه، بتوانند شرایط لازم را به منظور تقویت بنیه این پیمان‌کاران فراهم کنند.

شرایط برای تقویت بنیه پیمانکاران بومی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد صبح امروز در جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه از آغاز مدیریت خود در سمت استانداری کرمانشاه، روند اجرایی پروژه‌های عمرانی سطح استان را با جدیت ویژه دنبال می‌کنم، بر این باورم که استراتژی مدیریت ارشد استان هم بر کیفیت مطلوب و هم بر تسریع اجرای طرح‌ها از سوی مجریان با نگاه عالمانه تاکید دارد.

دمیاد به کارکردهای مثبت تقاطع امام حسین(ع) اشاره کرد و از مسئولان و مجریان این طرح خواست که تا پایان شهریورماه سال‌جاری نسبت به اصلاح هندسی آن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پیمان‌کاران استان کرمانشاه را امری ضروری برشمرد و گفت: مسئولان باید با استفاده از توان پیمان‌کاران بومی و متعهد استان، بتوانند شرایط لازم را به منظور تقویت بنیه این پیمان‌کاران فراهم کنند.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در صورتی‌که مجریان و پیمان‌کاران طرح‌های عمرانی مطابق قواعد مهندسی و استانداردهای روز عمل نکنند از ادامه کار با آنان صرف‌نظر کرده و اسم آن‌ها در لیست سیاه نام برده می‌شود.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول