اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد

ثبت رکورد تخلیه 4617 دستگاه خودرو از یک کشتی طی 47 ساعت

معاون عملیات بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ثبت رکورد تخلیه بیش از 4 هزار و 617 دستگاه خودرو از یک کشتی طی مدت 47 ساعت کاری در بندر شهید رجایی خبر داد.

ثبت رکورد تخلیه 4617 دستگاه خودرو از یک کشتی طی 47 ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی خوش‌نیت پیش از ظهر امروز ضمن اعلام این خبر گفت: برای نخستین بار در بندر شهید رجایی، چهار هزار و 617 دستگاه خودرو سواری طی مدت 47 ساعت از یک کشتی RO-RO تخلیه شد و این دستاورد بزرگ یک رکورد عملیاتی در سطح بنادر کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این موفقیت بزرگ که حاصل تلاش واحد بندری و منطقه ویژه (اداره امور بندری) با مشارکت بخش خصوصی است، نشان دهنده این است که کارکنان کوشای این بندر می‌توانند با کارآمدی، تخصص، عملکرد دقیق و اطمینان بخش خود و با برنامه‌ریزی جامع، انجام کارهای بزرگی در سطح  بنادر کشور را در کارنامه کاری خود به یادگار بگذارند.

معاون عملیات بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان یادآور شد: محموله‌های تخلیه شده از کشتی‌های RO-RO به طور کلی شامل خودروهای سبک و سنگین است که به دو شکل واردات یا ترانزیت وارد بندر شهید رجایی به عنوان دروازه طلایی کشور می‌شود.

انتهای پیام/88001/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول