اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت و کارکردهای نظام در مازندران / 25

حسین‌زاده: موافقت وام 129 میلیون یورویی آبفا در مازندران اخذ شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: برای استفاده از آب‌های سطحی برای تامین آب شرب، موافقت اخذ وام به مبلغ 129 میلیون یورو را برای شهرهای غرب استان دریافت کردیم.

حسین‌زاده: موافقت وام 129 میلیون یورویی آبفا در مازندران اخذ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کلارآباد مازندران، محمدتقی حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت غرب مازندران با اشاره به طرح‌های آبرسانی در شهر کلارآباد گفت: کلنگ اجرایی طرح آبرسانی به شهرهای غرب استان در سال 93 به زمین زده می‌شود.

وی با تبریک هفته دولت به تمام دولتمردان و تلاشگران عرصه سازندگی، شهدای هفته دولت را اسطوره‌های تلاش و ولایتمداری دانست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران تصریح کرد: اجرای به موقع و دقیق پروژه‌های عمرانی سبب تقویت اعتماد عمومی مردم خواهد شد و مدیران باید با نظارت دقیق و مستمر خود زمینه اجرای پروژه‌ها را در مدت زمان تعیین شده فراهم کنند.

حسین‌زاده با اشاره به این‌که در شرایط بسیار سخت توسط دشمن تحت هجمه فشارهای سیاسی و اقتصادی بودیم، افزود: در این شرایط با تلاش همکاران توانستیم پروژه‌هایی را در هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان این‌که برای استفاده از آب‌های سطحی برای تامین آب شرب، موافقت اخذ وام به مبلغ 129 میلیون یورو را برای شهرهای غرب استان دریافت کردیم، اظهار امیدواری کرد که با تخصیص به موقع اعتبارات، عملیات اجرایی این طرح در سال 93 آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با تاکید بر این‌که 90 درصد شهرهای استان زیر پوشش مطالعات فاضلاب قرار دارند، افزود: در شهرهای عباس‌آباد، کلارآباد و سلمانشهر مطالعات اول و دوم طرح فاضلاب در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: پروژه کلارآباد شامل احداث پل کابلی به دهانه 45 متر با لوله فلزی 300 میلیمتری و احداث خط انتقال فولادی به طول 90 متر به قطر 250 میلی‌متر در دومین روز از هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حسین‌زاده گفت: با اجرای این پروژه و صرف اعتبار چهار هزار میلیون ریال،‌ پنج هزار خانوار شهرکلارآباد از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/2296/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول