اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز تاکید کرد

ارائه سازوکار لازم برای خدمتگزاری به ایثارگران

فرماندار شیراز گفت: باید سازوکار لازم برای خدمتگزاری شایسته به ایثارگران به ویژه در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان بیش از گذشته آماده باشد.

ارائه سازوکار لازم برای خدمتگزاری به ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، جواد زرین کلاه در حاشیه شورای مشورتی ایثارگران شیراز که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه جایگاه ویژه شورای مشورتی ایثارگران در پشتیبانی و تنظیم برنامه‌ها بوده و حضور در این مجموعه منشا خیر و برکت است، اظهار داشت: امید داریم با حضور فعال و ماندگار اعضای شورای مشورتی شیراز بتوان بهترین تصممیات را اتخاذ و خروجی مشخص و موثری را ارائه کرد تا مسائلی که فراتر از سطح این شهرستان است، بتواند در سطح ملی نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

رئیس شورای مشورتی ایثارگران شهرستان شیراز افزود: جامعه ایثارگران جامعه‌ای فعال و بیدار و همواره در عرصه‌های مختلف حضور موثر داشته و مایه پشت‌گرمی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده و نظام ما همواره مرهون ایثار و گذشت این عزیزان است.

وی با بیان ارزش‌های خدمت به ایثارگران گفت: باید سازوکار لازم برای خدمتگذاری شایسته به ایثارگران به ویژه در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان بیش از گذشته آماده باشد.

فرماندار شیراز با بیان اهمیت و جایگاه و نقش شورای مشورتی ایثارگران در پیشبرد برنامه‌ها تصریح کرد: هماهنگی، وحدت و همدلی بین جامعه ایثارگران در حل مشکلات بسیار موثر است و ما در مقابل شهدا و ایثارگران هم مسئولیت ذاتی و هم قانونی داریم و باید در خدمت خانواده این عزیزان باشیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

زرین کلاه ادامه داد: نخستین پیام شهدا و خانواده‌های آنها پیام فرهنگی است و باید کاری بکنیم که هیچ‌گاه بین مردم و آرمان‌های شهدا فاصله نیفتد زیراکه خانواده شهدا با وجود مشکلات همیشه مانند کوه ایستاده‌اند و در جامعه نقش پررنگ و اثرگذاری را ایفا می‌کنند.

زرین کلاه با بیان اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت فرمانداری و برنامه‌های در حال اجرای شیراز نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات اعضای شورا را جویا شد که حاضران در جلسه با تقدیر از اجرای طرح‌های انجام شده از جمله طرح ارتقا امنیت اجتماعی، برخورد با دارندگان و حمل‌کنندگان سلاح سرد و... خواستار تداوم و تشدید این طرح‌ها شدند.

در ادامه شرکت‌کنندگان در جلسه، با انتقاد از عملکرد شهرداری شیراز در برخی حوزه‌ها از جمله عدم زیباسازی مناسب در برخی ورودی‌های شهر و استفاده از برخی پیام‌ها با کلمات عربی غیرنهادینه شده خواستار توجه جدی به زیباسازی شهر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با حفظ ارزش‌های اسلامی با برنامه‌های فرهنگی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) شدند.

در پایان جلسه محمد حسنی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیراز مصوبات جلسات قبل و اجرای آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فارس، شورای مشورتی ایثارگران یک تشکل مردم‌نهاد است که با نظارت فرماندار شهرستان و به دبیری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس جدول زمان‌بندی شده به طور منظم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول