اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد

ضرورت راه‌اندازی مدارس معارف صدرا در استان بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یکی از اقدامات ضروری که در سطح استان در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد، پیگیری احداث و راه‌اندازی مدارس معارف صدرا است.

ضرورت راه‌اندازی مدارس معارف صدرا در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست با امام جمعه دلوار با اشاره به تعامل سازنده تبلیغات اسلامی با ائمه جمعه به عنوان راهبرد اساسی این مجموعه گفت: ما به عنوان یک دستگاه فرهنگی که هویت و موجودیت خود را از مقام معظم رهبری می‌گیرد، به همفکری و همکاری ائمه جمعه به عنوان نمایندگان مقام عظمای ولایت در استان و شهرستان‌های استان نیازمندیم تا بتوانیم شاهد ارتقای بیش از پیش فرهنگ دینی در سطح منطقه باشیم.

وی تعامل سازنده تبلیغات اسلامی با ائمه جمعه را به عنوان راهبرد اساسی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر مطرح کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم راه‌اندازی دبیرستان‌های معارف اسلامی صدرا در نقاط مختلف استان اظهار داشت: یکی از اقدامات ضروری که در سطح استان در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد، پیگیری احداث و راه اندازی مدارس معارف صدرا است و یکی از مکان‌هایی که این دبیرستان ها در آن جا ساخته خواهند شد، بخش دلوار خواهد بود.

وی به تشریح سیاست‌های کلی این سازمان در زمینه نحوه عملی شدن احداث مدارس صدرا پرداخت و تاکید کرد: با تشکیل جلساتی با مدیرکل آموزش و پرورش و تعامل با سایر دستگاه‌های مرتبط امکان راه‌اندازی این دبیرستان‌ها به عنوان مراکز نوین جذب نیروهای نخبه برای تربیت مدیران دارای تعهد و تفکر اسلامی برنامه‌ریزی و اقدام خواهد شد.

امام جمعه دلوار نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از تاثیرگذاری طرح‌های فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی از اهدای زمین مناسب برای احداث دبیرستان صدرا در بخش دلوار خبر داد و خواستار پیگیری راه اندازی این مرکز آموزشی در راستای ارتقای معنویت و ترویج اخلاق اسلامی در این بخش شد.

حجت‌الاسلام علی زاهددوست در این دیدار بر ضرورت راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی شهر دلوار در جهت اعتلای وضعیت فرهنگی و مذهبی شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول