اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال گلستان:

گلستان مقام سوم مسابقات والیبال امیدهای کشور را کسب کرد

رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: گلستان مقام سوم مسابقات والیبال امیدهای کشور را کسب کرد.

گلستان مقام سوم مسابقات والیبال امیدهای کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا نورانی صبح امروز در جمع اعضای کمیته فنی هیئت والیبال استان گلستان اظهار داشت: مسابقات والیبال قهرمانی کشور در بخش امید پسران که از 29 تیر ماه در شهر تبریز آغاز شده بود با قهرمانی آذربایجان‎شرقی (میزبان مسابقات)، نایب قهرمانی توابع تهران و مقام سومی گلستان و چهارمی خراسان‎رضوی به پایان رسید.

وی تصریح کرد: تیم امید گلستان با ترکیبی جوان و آینده‎دار از بازیکنان مستعد استان در این مسابقات شرکت کرده بود که در روز پایانی مسابقات توانست با شکست سه بر یک خراسان‎رضوی به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

تیم گلستان در یک حادثه گیم آخر را به آذربایجان‌شرقی واگذار کرد

رئیس هیئت والیبال استان گلستان افزود: در مسابقه نیمه‎نهایی بازیکنان گلستانی در یک بازی زیبا و حساس با نتیجه سه بر دو بازی را به آذربایجان‌شرقی واگذار کردند و این نتیجه در حالی به دست آمد که در گیم پنجم این مسابقه تیم گلستان با نتیجه 14 بر 12 از حریف خود که از مزایای میزبانی و تماشاگر خودی بهره می‎برد جلو بود و در یک حادثه گیم آخر را با نتیجه 16 بر 14 واگذار کرد.

وی اذعان داشت: قطعاً با بازگشت تیم از تبریز و برگزاری جلسه کمیته فنی تمام ابعاد و مسائل حضور این تیم در مسابقات قهرمانی کشور مورد بررسی اعضا قرار خواهد گرفت.

حضور تیم گلستان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در 22 شهریور

نورانی افزود: مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور نیز از تاریخ 22 شهریور سال‌جاری آغاز خواهد شد و تیم گلستان به همراه 11 تیم دیگر در این مسابقات به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای منظم و تمرینات هدفمند بابت تیم نوجوانان استان آرزوی موفقیت را برای کادر فنی و بازیکنان که در کل ایام ماه مبارک رمضان و ماه گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند از خداوند منان خواستار شد.

وی در خصوص اینکه میزبان دور نهایی این مسابقات در کدام شهر است، اظهار داشت: تاکنون، فدراسیون اعلامی در این خصوص نداشته است.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول