اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال آذربایجان غربی اعلام کرد

برگزاری دوره مربیگری درجه سه والیبال بانوان

دبیر هیئت والیبال آذربایجان غربی از برگزاری دوره مربیگری درجه سه والیبال بانوان در خوی خبر داد.

برگزاری دوره مربیگری درجه سه والیبال بانوان

بهمن رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان ساحلی کشور که به میزبانی بندر انزلی برگزار شد تیم نوجوانان والیبال ساحلی آذربایجان غربی مقام سوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی نوجوانان با 24 تیم و جوانان با 28 تیم در استراحتگاه ساحلی کارگران بندر انزلی برگزار شد، ابراز داشت: تیم جوانان والیبال ساحلی آذربایجان غربی نیز در این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت مشترک مقام پنجم و ششم را به خود اختصاص دادند.

رضایی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم‌های آذربایجان غربی با نام شهرداری ارومیه به مصاف سایر تیم‌ها رفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در مسابقات دسته یک قهرمانی والیبال امیدهای کشور که در دو گروه سه و چهار تیمی در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد، تیم آذربایجان غربی به مرحله یک چهارم نهایی نرسید.

رضایی ادامه داد: در این مسابقات گروه نخست را تیم‌هایی از آذربایجان غربی و شرقی، توابع تهران و بوشهر تشکیل می‌داد و در گروه دوم تیم‌های از مشهد، قم و گلستان با هم دیدار کردند.

وی یادآور شد: تیم آذربایجان غربی در سال گذشته رتبه پنجم را از آن خود کرده بود.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دوره مربیگری آقایان با حضور 28 نفر در سالن شمس خوی برگزار شد، ابراز داشت: مدرس این دوره در طول هفت روز دروس تئوری و عملی تدریس کرد.

وی خاطرنشان کرد: دوره مربیگری درجه سه بانوان نیز که از روز جمعه آغاز شده است که با تدریس مدرس بین‌المللی ارومیه تا پنج شهریور ادامه دارد.

رضایی افزود: دروس تئوری این دوره انجام شده و دروس عملی آن در سالن شمس خوی برگزار می‌شود که از شهرستان‌های ارومیه، خوی و قره‌ضیاء‌الدین در این دوره شرکت کرده‌اند.

دبیر هیئت والیبال آذربایجان غربی با بیان اینکه برای شرکت در این دوره 40 نفر اعلام آمادگی کرده بودند، اضافه کرد: با توجه به اینکه ظرفیت این کلاس 25 نفر بود و با برگزاری آزمون 25 نفر برای شرکت در این دوره انتخاب شدند.

انتهای پیام/61005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول