اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال گلستان خبر داد

گلستان قهرمان والیبال ساحلی نوجوانان و جوانان کشور

رئیس هیئت والیبال استان گلستان از قهرمانی این استان در مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی نوجوانان و جوانان کشور خبر داد.

گلستان قهرمان والیبال ساحلی نوجوانان و جوانان کشور

علیرضا نورانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان والیبال ساحلی کشور که از روز سه‎شنبه هفته گذشته در شهرستان بندرانزلی استان گلستان آغاز شده بود با قهرمانی نمایندگان گلستانی در رده‌های نوجوانان و جوانان به پایان رسید.

وی تصریح کرد: در این مسابقات 28 تیم جوانان و 24 تیم نوجوان در قهرمانی کشور این رشته حضور داشتند که تیم‌های گلستانی با درخشش خود توانستند در هر دو رده سنی قهرمان کشور شوند.

*گلستان به پایتخت والیبال ساحلی کشور تبدیل شده است

رئیس هیئت والیبال استان گلستان افزود: با این افتخارات و افتخارات سال‎های قبل و حضور قهرمانان ملی این رشته از گلستان می‎توان گفت گلستان به پایتخت والیبال ساحلی کشور تبدیل شده است.

نورانی اذعان داشت: مقام اول و دوم در رده نوجوانان نیز به گلستانی‎ها و در حقیقت یک فینال کاملاً گلستانی برگزار شد که در پایان تیم مرکب از اسماعیل مسافر و محمد ایران‌نژاد به مقام اول و تیم مرکب از طاها ایگدری و فرشاد خاکپور به مقام دوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در رده جوانان فینال مسابقات بین گلستان و نماینده مازندران برگزار شد که تیم مرکب از لقمان شکوری و عبدالباسط کر توانستند با شکست دو بر یک حریف در فینال به مقام قهرمانی جوانان کشور دست پیدا کنند.

*گلستان در یک سال گذشته افتخارات زیادی کسب کرده است

رئیس هیئت والیبال استان گلستان افزود: تیم گلستان در سال گذشته که نخستین دوره مسابقات قهرمانی والیبال جوانان ساحلی کشور در بندرعباس برگزار شد، توانسته بود به مقام قهرمانی دست پیدا کند ولی در رده نوجوانان نخستین دوره برگزاری آن همین مسابقات بود که با قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‎های گلستانی به پایان رسید.

وی در پایان افزود: با توجه به وجود استعدادهای ناب و درخشان در این رشته ورزشی از سرمایه‎گذاران بخش خصوصی درخواست کرد با حضور و حمایت از این رشته ورزشی ضمن حمایت از جوانان این منطقه باعث توسعه این رشته ورزشی در ابعاد ملی و فرا ملی شوند.

انتهای پیام/2307/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول