اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مسابقات دومینو دانشگاه اشراق بجنورد:

اعضای دومینو دانشگاه اشراق بجنورد رکوردزنی خواهند کرد

مسئول مسابقات دومینو دانشگاه اشراق بجنورد با اشاره به آماده‌سازی اعضای دومینو این دانشگاه گفت: اکنون اعضای این تیم برای رکوردزنی دومینو کشور در حال انجام تمرینات هستند.

اعضای دومینو دانشگاه اشراق بجنورد رکوردزنی خواهند کرد

صادق قویدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه دومینو ورزش جدیدی در خراسان شمالی بوده که این رشته با برگزاری مسابقات دومینو در دانشگاه اشراق این استان شکل می‌گیرد، اظهار کرد: اکنون یک گروه حدود 10 نفره در حال انجام تمرینات برای برگزاری این دوره در مهرماه هستند.

وی مدت زمان تمرینات اعضای این تیم را از یک ماه قبل عنوان کرد و گفت: اعضا از هشت صبح تا 2 بعد از ظهر تمرینات فشرده خود را در سالن ورزشی اشراق بجنورد انجام می‌دهند.

قویدل افزود: البته این تیم با برخی مشکلات از جمله تهیه مکعب‌های دومینو مواجه بوده که پیگیری‌هایی از طریق برخی مراکز برای تأمین آن در حال انجام است.

مسئول مسابقات دومینو دانشگاه اشراق بجنورد تصریح کرد: برای رکورد زنی دومینو در بجنورد قصد داشته تا بیشتر از تعدادی که تاکنون در کشور در این راستا ثبت شده برای این تیم رقم بزنیم. 

وی اظهار امیدواری کرد تا با حمایت‌های مسئولان این مسابقات هر چه پرشورتر در بجنورد برگزار شود.

انتهای پیام/63002/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول