اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با چند برابر شدن زیرساخت‌های حوزه سلامت

نبوی‌زاده: انقلاب بهداشتی و درمانی در کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب بزرگی در زمینه بهداشت و درمان در این استان صورت گرفته و زیرساخت‌های حوزه یاد شده نسبت به همه دوران‌ها چند برابر شده است.

نبوی‌زاده: انقلاب بهداشتی و درمانی در کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسام‌الدین نبوی‌زاده شب گذشته در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه کهگیلویه و بویراحمدی که به همت دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی و صدا و سیمای مرکز این استان برگزار شد، گفت: انقلاب بزرگی در زمینه بهداشت و درمان در این استان صورت گرفته و زیرساخت‌های حوزه یاد شده نسبت به همه دوران‌ها چند برابر شده است.

وی که در مراسم روز پزشک و در جمع پزشکان این استان سخن می‌گفت، ادامه داد: اکنون به برکت نظام اسلامی سه بیمارستان در کل استان در دست ساخت است و چهار بیمارستان دیگر هم مطالعات آن انجام شده که تا دو سال دیگر تخت‌های بیمارستانی آن‌ها به حوزه درمان استان اضافه می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از اهداف بزرگ حوزه سلامت در این استان گفت و افزود: افزایش تعداد رشته‌ها در دانشگاه علوم پزشکی و بهره‌گیری از اساتید مجرب در این دانشگاه و رتبه‌های ممتاز در شاخصه‌های مختلف از جمله در بحث تحقیق و پژوهش از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی پزشکان استان را دارای تعهد و تدین و متبحر در رشته‌های تخصصی خود دانست و افزود: دیگر نیازی نیست که با بودن چنین نیروی انسانی متخصص و متعهد و همچنین زیرساخت‌های مدرن و به روز و مطابق استانداردها، بیماران ما هزینه و رنج سفر برای درمان در شهرهای دور و نزدیک در استان‌های دیگر را تحمل کنند.

نبوی‌زاده با بیان این‌که پزشکان استان هیچ‌گاه موضوعات مالی را سرلوحه کارهای خود قرار نمی‌دهند، تصریح کرد: باید هم این‌گونه باشد چراکه اگر مردم احساس کنند که پزشک تنها مباحث مالی و منافع خود را دنبال می‌کند به کل جامعه پزشکی بدبین می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ارتقای معلومات جامعه پزشکی را یکی از ضروریات دانست و گفت: در چند سال اخیر بسیاری از پزشکان عمومی استان با عزم و اراده و همتی که داشتند در تخصص‌های مختلف ادامه تحصیل دادند و اکنون متخصصانی حاذق در گرایش‌های خود برای درمان جامعه هدف به شمار می‌روند.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول