اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

ساماندهی گلزار شهدای شهرستان آوج

فرماندار شهرستان آوج از ادامه ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان آوج خبر داد.

ساماندهی گلزار شهدای شهرستان آوج

سیدعبدالله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه اقدامات ارزشمند انجام شده در روستاهای آبگرم با صرف اعتبارات کلان به انجام رسیده است، ابراز داشت: مسئولان با تلاش خویش طی سال‌های اخیر توانسته‌اند تا کوله‌باری از مشکلات را در آوج برطرف کنند که البته این میزان کار نیز تاکنون کافی نبوده و دولتمردان باید بیشتر از توان خود بهره‌برداری کنند.

فرماندار آوج با بیان اینکه چهره روستاهای آبگرم طی سال‌های اخیر تا حد قابل توجهی تفاوت پیدا کرده است، ابراز داشت: وظیفه دولتمردان بسیار سنگین بوده و تمام افراد باید به اندازه توان خویش در راستای تأمین خدمات و رفاه مردم تلاش کرده و زمینه زندگی آرام و آسایش را برای روستائیان فراهم کنند.

فرماندار آوج با اشاره به اینکه جمع‌آوری زباله در بخش آبگرم با ماشین مکانیزه صورت می‌گیرد، ابراز داشت: در بخش فضای سبز نیز تاکنون پارک کودک و بوستان بازی در برخی از روستاهای بخش آبگرم توسط تعاونی‌ها احداث شده است.

وی به ضرورت توسعه راه‌های آسفالت، آبرسانی و برق‌رسانی برای تأمین انتظارات مردم آبگرم اشاره کرد و افزود: همچنین بخش گازرسانی به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم آبگرم تاکنون مورد توجه قرار داشته است که اقدامات ارزشمندی در مناطق روستایی این شهرستان در بخش گازرسانی صورت گرفته است.

فرماندار آوج ادامه داد: فضاسازی، زیباسازی، پیاده روسازی و آسفالت معابر در برنامه کاری مسئولان آبگرمی قرار دارد.

وی به بازسازی مزار شهدای آبگرم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر امور مرتبط با پوشش‌دهی و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگر آوج و آبگرم توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفته و کار ساماندهی مزار شهدای روستای کلنجین بخش آبگرم نیز طی روز‌های اخیر به انجام رسیده است.

فرماندار آوج با بیان اینکه خاکسپاری بسیاری از شهدای آبگرمی پس از شهادت در مزارهای شهدای تهران و کرج صورت گرفته و خانواده‌های این تعداد از شهدا در آبگرم در قید حیات هستند، ابراز داشت: بر اساس آخرین آمار‌های ارایه شده بخش آبگرم شهرستان آوج 70 لاله سرخ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در حال حاضر 30 تا 35 خانواده‌ شهدا در آبگرم زندگی کرده و مایه برکت برای اهالی آبگرم هستند.

وی تعداد جانبازان آبگرمی را 10 جانباز اعلام کرد و افزود: همچنین در حوزه فرزندان شاهد و ایثارگر نیز باید گفت که بیشتر فرزندان شاهد و ایثارگر آبگرمی تاکنون از منطقه آبگرم مهاجرت کرده و در نواحی دیگر ساکن شده‌اند.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول