اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از 10 طرح عمرانی در دهگلان

10 طرح عمرانی و گازرسانی با صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 635 میلیون تومان در دهگلان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 10 طرح عمرانی در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، معاون فرماندار دهگلان ظهر امروز در مراسم افتتاح این طرح‌ها در روستای باغچه مریم بخش مرکزی این شهرستان اکنون اغلب روستاهای شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر 77 روستای این شهرستان برابر با 90 درصد از جمعیت روستای از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گفته راشد عزیری، در سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان عملیات گازرسانی به 54 روستا در این شهرستان تصویب شده است.

وی خاطرنشان کرد:  اجرای پروژه گازرسانی 28 روستای شهرستان دهگلان از مصوبات سفر اول و سوم ریاست جمهوری به کردستان بوده است که در مجموع 77 درصد آن اجرایی و بهره‌برداری شده است.

معاون فرماندار دهگلان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های گازرسانی در روستاهای باقیمانده نیز به صورت جدی دنبال و در مراحل واگذاری به پیمانکاران است، تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب و تلاش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم از امکانات رفاهی حتی در دورترین روستاهای این شهرستان بهره‌مند هستند.

قادرمرزی خاطرنشان کرد: امروز نیز در گرامیداشت هفته دولت 5 پروژه گازرسانی به روستاهای تازه‌آباد کانی‌عین‌علی، آقبلاق، کانی عین‌علی، باغچه مریم و چرخه‌بیان به صورت همزمان بهره‌برداری شدند.

به گفته وی، برای اجرای این طرح‌ها در مجموع اعتباری بالغ بر 1.5میلیارد تومان از محل اعتبارات دور سوم سفر رئیس جمهور به استان کردستان هزینه شده است.

معاون فرماندار دهگلان از بهره‌برداری ساختمان‌ دهیاری همزمان با طرح‌های گازرسانی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان دهگلان خبر داد و گفت: 135 میلیون تومان برای احداث این 5 ساختمان دهیاری از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

انتهای پیام/79013/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول