اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره استاندارد آبادان صورت پذیرفت

نظارت ویژه بر مجموعه‌های تفریحی مستقر در شهرهای بازی آبادان

کارشناس اداره استاندارد آبادان از نظارت ویژه بر مجموعه‌های تفریحی مستقر در شهرهای بازی این شهرستان خبر داد.

نظارت ویژه بر مجموعه‌های تفریحی مستقر در شهرهای بازی آبادان

اسماعیل عزیزی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در مرداد ماه سال جاری و در راستای ایمنی و سلامت شهروندان و با توجه به اجباری بودن استانداردهای شهربازی کارشناسان این اداره اقدام به بازرسی از 107 دستگاه بازی در چهار شهربازی شهر آبادان کردند و از آنجایی که هیچ دستگاه شهربازی بدون داشتن مجوز استاندارد حق بهره‌برداری را ندارد و این اداره اقدام به پلمب دستگاه های مذکور می ‌کند تذکرات لازم برای دریافت گواهینامه ایمنی استاندارد به بهره‌برداران ارائه و نکات و مسائل مربوط به مبحث ایمنی و بحرانی حادثه ساز نیز به آنها گوشزد شد.

وی افزود: در این بازرسی‌ها همه موارد ایمنی و استانداردهای اجباری شهرهای بازی، نحوه بهره برداری، نگهداری و تعمیرات، بر اساس استانداردهای ملی مربوطه توسط کارشناسان استاندارد آبادان و شرکت تائید صلاحیت شده در زمینه شهربازی مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت.

کارشناس اداره استاندارد آبادان خاطرنشان کرد: در طول این بازرسی‌ها برای 86 دستگاه گواهینامه ایمنی و قطعی یک ساله برای بهره برداری و استفاده از دستگاه و برای تعدادی از دستگاه ها نیز مجوز بهره برداری مشروط تا زمان تکمیل مدارک و مستندات صادر شد.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک علاوه بر پیگیری بازرسی از مابقی دستگاه‌های موجود در شهرهای بازی آبادان، همه تجهیزات موجود در شهرهای بازی خرمشهر، منطقه آزاد اروند و شادگان نیز مورد بازدید و بازرسی قرار خواهند گرفت.

عزیزی‌ها در پایان عنوان کرد: برای افزایش سطح کیفی مسئولان فنی شهرهای بازی و بهره برداران و همچنین کاهش حوادث و اتفاقات در آینده‌ای نزدیک نیز دوره آموزشی برای بهره برداران پارک‌ها و شهرهای بازی در محل اداره استاندارد آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول