اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی قم خبر داد

شناسایی 10 روستای هدف گردشگری در قم

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از شناسایی 10 روستای هدف گردشگری در قم خبر داد.

شناسایی 10 روستای هدف گردشگری در قم

عیسی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت گردشگری در استان اظهار کرد: توسعه و گسترش گردشگری اشتغالزایی و کارآفرینی را به همراه دارد که به همین منظور روستاهای هدف گردشگری قم انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه‌های مختلف ظرفیت روستاهای هدف گردشگری معرفی می‌شود تا سرمایه‌گذاران در صورت تمایل در این مناطق به سرمایه‌گذاری بپردازند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از شناسایی 10 روستای هدف گردشگری در استان خبر داد و افزود: وشنوه، فردو،‌ بنابر، قاهان، تینوج، دستگرد، قلعه چم، سنجگان، محمودآباد کاج و گیر از روستاهایی هستند که به عنوان روستاهای هدف گردشگری شناسایی شده‌اند.

وی عنوان داشت:‌ در نظر داریم در این روستاها مجتمع‌های گردشگری احداث شود تا افراد به جای مراجعه به باغات و ایجاد مشکل برای صاحبان آنها از فضای ییلاقی این مجتمع‌ها استفاده کنند.

رضایی یادآور شد: روستاهای اطراف قم از فضا و آب و هوای مناسبی برخوردار هستند که گردشگران و همچنین مسافران فراوانی به خود جذب می‌کنند ولی لازم است امکاناتی فراهم شود تا افراد بتوانند به طور مطلوب از مکان‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/78003/ع20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول