اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری:

ناوگان عمومی برون شهری چهارمحال و بختیاری نوسازی می‎شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری از نوسازی ناوگان عمومی برون شهری استان خبر داد.

ناوگان عمومی برون شهری چهارمحال و بختیاری نوسازی می‎شود

فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی هماهنگی‌های لازم با پلیس راه استان، اورژانس، هلال احمر و سایر ارگان‌های ذی‌ربط به منظور ایمنی سفر و ارتقای خدمات به مسافران انجام شده است.

وی با اشاره به افزایش تصادفات در محورهای مواصلاتی برون شهری، گفت: با افزایش تصادفات مقرر شد تا قرارگاه پلیس راه استان بر نحوه استقرار اکیپ‌های محسوس و نامحسوس در محورهای پرتردد اقدامات لازم را انجام دهد.

کرمی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار لازم برای خرید دو دستگاه سواری سمند برای گشت نامحسوس از سوی معاونت برنامه ریزی استانداری پیگیری می‎شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات جلسات کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای استان، گفت: خوشبختانه اکثریت مصوبات جلسات قبل با همکاری و همراهی دستگا‌ه‌های ذیربط عملیاتی شده و تعدادی از مصوبات نیز به دلیل عدم تخصیص اعتبار عملیاتی نشده که نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است.

وی در ادامه از نوسازی ناوگان عمومی برون شهری استان خبر داد و گفت: به منظور نوسازی ناوگان عمومی برون شهری تسهیلات ویژه برای کامیون‌داران و اتوبوس‌داران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/68001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول