اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان خبر داد

راه‌اندازی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان در آینده‌ای نزدیک

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ادارات حفاظت محیط زیست در تمام شهرستان‌های استان به غیر از شهرستان چادگان راه‌اندازی شده است و در آینده‌ای نزدیک نیز اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادان نیز راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کیومرث کلانتری ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاحیه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خوانسار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه این اداره متولی رسیدی به مباحث زیست محیطی در سطح استان است، اظهار داشت: افتتاح ادارات محیط زیست در شهرستان‌ها از مهم‌ترین برنامه‌ها و رویکرد‌های این اداره در سطح استان به شمار می‌رود.

وی به هدف از راه‌اندازی ادارات حفاظت محیط زیست در شهرستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: پیشگیری از تخریب محیط زیست، به‌سازی و احیای منابع طبیعی و افزایش حساسیت‌ها نسبت به مباحث زیست محیطی از مهم‌ترین اهداف افتتاح و راه‌اندازی ادارات حفاظت محیط زیست در شهرستان‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه ظهر امروز اداره حفاظت محیط زیست به مناسبت هفته دولت در شهرستان خوانسار افتتاح شده است، تصریح کرد: با افتتاح و راه‌اندازی این اداره مباحث زیست محیطی در شهرستان خوانسار با جدیت و حساسیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی به ضرورت برخورد با متخلفان در عرصه‌های زیست محیطی اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان باید توجه به مباحث زیست محیطی را جزو رسالت‌ها و برنامه‌های اصلی خود بدانند و محیط زیست شهر‌ها نباید با بی‌توجهی مورد تخریب قرار بگیرد.

کلانتری با بیان اینکه با راه‌اندازی ادارات حفاظت محیط زیست در تمام شهرستان‌ها کیفیت مباحث زیست محیطی را در استان اصفهان به میزان بسیار بالایی افزایش داده، تاکید کرد: ادارات حفاظت محیط زیست در تمام شهرستان‌های استان به غیر از شهرستان چادگان راه‌اندازی شده و در آینده‌ای نزدیک نیز اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان نیز راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: حفاظت از تنوع زیست محیطی، پایش محیط زیست طبیعی و انسانی و تحقق اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین رویکرد این اداره در راستای اجرای پروژه‌های زیست محیطی در استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول