اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فصل تابستان در منطقه 20 صورت گرفت

تمهیدات مدیریت شهری ویژه زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

شهردار منطقه 20 تهران از تمهیدات پیش‌بینی شده فصل تابستان در محل اسکان و تردد زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خبرداد.

تمهیدات مدیریت شهری ویژه زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، عظیم بابایی با اشاره به حضور گسترده مسافران و زائران همزمان با فصل تابستان در شهرری گفت: وجود آلاچیق‌های اسکان مسافری در فضایی به مساحت یک هزار و 500 مترمربع، زمینه مساعدی را برای میزبانی مسافران در ضلع جنوب این حرم مطهر فراهم کرده است.

شهردار منطقه 20 به تملک املاک معارض طرح توسعه پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و آزادسازی محوطه بیرونی ضلع جنوب اشاره کرد و افزود: به‌منظور توسعه امکانات رفاهی در محدوده این حرم شریف، 29 چشمه سرویس بهداشتی در ضلع جنوب و شرق احداث شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به منظور افزایش زیبایی بصری و تلطیف هوا دو آبنما در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) احداث شده است، تصریح کرد: بازپیرایی بوستان‌های مجاور این حرم شریف اعم از دانش، زائر و شهید مدرس و احداث 3 هزار مترمربع فضای سبز در ضلع جنوب و شرق حرم مطهر از دیگر اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری است.

شهردار منطقه 20 تهران به پروژه اتصال ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به بزرگراه شهید آوینی نیز اشاره کرد و افزود: شستشو و آب گردانی انهار، لایروبی قنوات و مسیل‌ها، شستشوی سنگفرش و ... از جمله خدمات امور شهری است که به‌صورت مستمر و شبانه روزی در معابر منتهی به حرم با نگاهی ویژه و مکانیزه انجام می‌شود.

بر پایه این گزارش، ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در مناسبت‌های مختلف در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) مستقر است و نسبت به ارائه خدمات فرهنگی به زائران اقدام می‌کنند. 

انتهای پیام/2462/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول