اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) صورت می‌گیرد

اهداء هزاران شاخه یاسین به حضرت عبدالعظیم (ع)

همزمان با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) هزاران شاخه یاسین به حضرت سیدالکریم (ع) اهدا می‌شود.

اهداء هزاران شاخه یاسین به حضرت عبدالعظیم (ع)

مصطفی آجرلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی فارس در جنوب استان تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی همزمان با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خبر داد و گفت: همزمان با پانزدهم شوال سالروز وفات حضرت عبدالعظیم‌ الحسنی (ع) برنامه‌های متنوعی که برنامه‌ریزی شده است، با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

مدیرکل برنامه‌های فرهنگی ـ آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) طرح قرآنی اهدا شاخه‌های یاسین به حضرت سیدالکریم (ع) را یکی از برنامه‌های فرهنگی آستان در این ایام برشمرد و افزود: همزمان با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) هزاران شاخه یاسین به روح منور حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اهدا می‌شود.

وی در ارتباط با نحوه شرکت در این طرح خاطرنشان کرد: عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌توانند تعداد سوره‌های قرائت شده یس را به سامانه پیام کوتاه 10005122 ارسال کنند.

آجرلو عنوان کرد: این طرح با انجام قرعه‌کشی و اهداء جوایز متبرکه همراه است.

مدیرکل برنامه‌های فرهنگی ـ آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزاری دعای کمیل و دعای روح‌بخش کمیل همزمان با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و پخش زنده آن از رسانه ملی را از جمله برنامه‌های فرهنگی این ایام خواند.

حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، نواده پاک امام حسن مجتبی (ع) و از راویان حدیث و از جمله دانشمندان بزرگی است که محضر سه تن از امامان معصوم (ع) را درک کرده و از محضر ایشان بهره برده است.

سخنان ائمه (ع) در مورد این شخصیت بارز و محبوب و مورد اعتماد نزد اهل بیت (ع)، نشان از شخصیت علمی و مدارج بالای معنوی آن محدّث والامقام دارد، چنانچه در روایتی مشهور، امام هادی (ع) زیارت بارگاه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را برابر با زیارت مزار منور حضرت سیدالشهداء (ع) در کربلا دانسته است.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول