اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 مرداد ماه صورت می‌گیرد

مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت سالروز وفات ودیعه گرانقدر اهل بیت (ع) حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در بارگاه ملکوتی حضرتش برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، مراسم گرامیداشت سالروز وفات ودیعه گرانقدر اهل بیت (ع) در سرزمین ایران، حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) 31 مرداد ماه سال جاری در بارگاه ملکوتی حضرتش برگزار می‌شود.

 این مراسم همچون سال‌های گذشته با حضور جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار و متدین ری و عموم ارادتمندان و شیفتگان حضرت سیدالکریم (ع) از سراسر کشور، در روز پنجشنبه 14 شوال مطابق با 31 مردادماه در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت 11 صبح با تلاوت آیات قرآن کریم توسط قاری ممتاز بین‌المللی احمد ابوالقاسمی آغاز می‌گردد، زیارتنامه حضرت عبدالعظیم (ع) توسط علی فراهانی قرائت و پس از ذکر اشعار توسط محمد تاری، گروه هم‌خوانی طوبی به اجرای برنامه پرداخته و سپس حضرت آیت‌الله کاظم صدیقی سخنرانی خواهند داشت.

ذکر مناقب و مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توسط مهدی باقری و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، پایان‌بخش برنامه‌ها خواهد بود.

حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، نواده پاک امام حسن مجتبی (ع) و از راویان حدیث و از جمله دانشمندان بزرگی است که محضر سه تن از امامان معصوم (ع) را درک کرده و از محضر ایشان بهره برده است.

سخنان ائمه (ع) در مورد این شخصیت بارز و محبوب و مورد اعتماد نزد اهل بیت (ع)، نشان از شخصیت علمی و مدارج بالای معنوی آن محدّث والامقام دارد، چنانچه در روایتی مشهور، امام هادی (ع) زیارت بارگاه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را برابر با زیارت مزار منور حضرت سیدالشهداء (ع) در کربلا دانسته است.

این مراسم به طور مستقیم از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به نشانی www.abdolazim.com پخش خواهد شد.

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول