اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ارومیه اعلام کرد

پذیرش دانشجوی دکترا و کارشناسی ارشد در پردیس دانشگاه ارومیه

رئیس دانشگاه ارومیه گفت: پردیس دانشگاه ارومیه سال ‌جاری در 16 رشته دکترا و 29 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجوی دکترا و کارشناسی ارشد در پردیس دانشگاه ارومیه

حسن صدقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پذیرش دانشجو در 16 رشته دکترا و 29 رشته کارشناسی ارشد در پردیس دانشگاه ارومیه در حدود نصف پذیرش رشته‌های دکترا و ارشد دوره‌های روزانه است.

وی با بیان این‌که مدرک پردیس دانشگاه ارومیه از طریق دانشگاه ارومیه بوده است، ادامه داد: مدرک پردیس دانشگاه ارومیه با ارزش بوده و از طریق دانشگاه ارومیه به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور مورد تایید است.

رئیس دانشگاه ارومیه افزود: تفاوت پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه این است که با نظارت وزارت علوم امتحان اختصاصی گرفته می‌شود و فقط دانشجو در این دوره شهریه می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: شهریه دوره کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه ارومیه بین 13 تا 16 میلیون تومان بوده به طوری که رشته‌های علوم انسانی 13 تا 14 میلیون تومان است.

صدقی افزود: شهریه دوره دکترای پردیس دانشگاه ارومیه برای رشته‌های علوم انسانی 37 میلیون تومان و رشته‌های فنی و مهندسی، کشاورزی و دامپزشکی 42 میلیون تومان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که پروژه‌های دانشگاه ارومیه، سال‌های قبل در مناسبت‌های مختلف رستوران مرکزی دانشگاه ارومیه، استخر سرپوشیده، خوابگاه دختران، دو خوابگاه پسران و دانشکده کشاورزی افتتاح شد.

رئیس دانشگاه ارومیه افزود: امسال به مناسبت هفته دولت یک پروژه مسجد در مرکز آموزش عالی میاندوآب برای افتتاح داریم که اعتبار آن 400 میلیون تومان از طریق بودجه فرهنگی استانداری و مابقی از طریق دانشگاه ارومیه تامین شده است.

انتهای پیام/61005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول