اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 109 پروژه برای مقابله با خشکسالی‌ها در اصفهان

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هم‌زمان با هفته دولت 109 پروژه در بخش‌های آب‌رسانی روستایی و شهری و در بخش جهاد کشاورزی به منظور مقابله با خشکسالی‌ها در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 109 پروژه برای مقابله با خشکسالی‌ها در اصفهان

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در هفته دولت قرار داریم، اظهار داشت: هم‌زمان در هفته دولت پروژه‌های بسیاری در حوزه مدیریت بحران در سطح استان اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد و مقابله و رسیدگی به بحران‌های موجود در استان از مهم‌ترین اهداف بهره‌برداری از این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

وی خشکسالی را یکی از مهم‌ترین مشکلات و بحران‌های ایجاد شده در استان اصفهان دانست و اضافه کرد: در حال حاضر اصفهان با مشکل خشکسالی و کمبود آب مواجه است و ستاد مدیریت بحران استانداری با اختصاص اعتبارات مناسب در راستای رفع این معضلات و اثرات خشکسالی و کمبود منابع آبی بر زندگی مردم تلاش می‌کند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های اجرایی اصفهان در بخش مدیریت بحران تصریح کرد: هم‌زمان با هفته دولت 109 پروژه در بخش‌های آب‌رسانی روستایی و شهری و در بخش جهاد کشاورزی به منظور مقابله با خشکسالی‌ها در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول با تاکید بر اینکه هم‌زمان با هفته دولت پنج پروژه آب‌رسانی در روستا‌های موجود در شهرستان‌هایی از جمله شهرضا، آران و بیدگل، فریدون‌شهر و فریدن به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها با اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری و توسط شرکت آب روستایی صورت می‌گیرد.

شیشه‌فروش تاکید کرد: همچنین هم‌زمان با هفته دولت در حوزه آب و فاضلاب شهری استان در راستای مقابله با خشکسالی 24 طرح و پروژه با اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری در استان اصفهان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در مناطق جنوب، شمال و غرب استان و در شهر‌هایی که با کمبود منابع آبی مواجه هستند، اجرا می‌شود، افزود: حفر چاه، احداث منبع ذخیره آب و اصلاح و باز‌سازی شبکه‌های آبی از جمله این پروژه‌ها به شمار می‌رود و اجرای این پروژه‌ها با توجه به کمبود آب و اثرات خشکسالی در سطح شهر‌ها از نیاز‌های اصلی استان محسوب می‌شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان به اجرای 80 پروژه و طرح در حوزه جهاد کشاورزی در استان اصفهان هم‌زمان با هفته دولت اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار 30 میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد و مرمت و باز‌سازی قنوات، احداث استخر آب، اجرای طرح‌های نوین آبیاری و لوله‌گذاری در مزارع از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول