اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 30 میلیارد ریال اعتبار

گاز به رودشت لردگان می‎رود

پروژه خط گازرسانی به بخش رودشت لردگان امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد.

گاز به رودشت لردگان می‎رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم کلنگ زنی این طرح با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر تشکیل دهندگان نخستین دولت ایران، پس از خروج دولتمردان عصر حکومت موقت بنی صدر، حکومت عادلانه علوی را بنا نهادند.

اسماعیل هیبتیان افزود: عمده هدف این شهیدان گران قدر تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب بود که به حق به آن رسیدند.

وی با اشاره به اجرای پروژه گازرسانی به بخش رودشت لردگان، گفت: به منظور اجرای این پروژه 30 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.

هیبتیان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته پروژه خط تغذیه گازرسانی به بخش رودشت لردگان در مدت 450 روز اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به مشخصات فنی این طرح، گفت: خط تغذیه رودشت با خط لوله چهار تا 12 اینچ به طول 22.5 کیلومتر اجرایی خواهد شد.

در دومین روز از هفته دولت، پروژه خط تغذیه گازرسانی به بخش رودشت لردگان امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، فرماندار لردگان و جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد.

به گزارش فارس؛ استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در دومین روز از هفته دولت برای افتتاح و بهره‌برداری از چهار طرح بهداشتی، درمانی، عمرانی و آموزشی به شهرستان لردگان سفر کرده است.

انتهای پیام/68006/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول