اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 500 واحد مسکونی مهر در آذربایجان غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: 500 واحد مسکونی مهر در آذربایجان غربی همزمان با هفته دولت برای گرامی‌داشت این ایام به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 500 واحد مسکونی مهر در آذربایجان غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی همواره در صدد است تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم، مقدمات توسعه و آبادانی روستاها و شهرهای استان را فراهم کند.

وی هفته دولت را فرصت ارزشمندی برای نشان دادن تلاش‌های کارکنان دستگاه‌های دولتی عنوان کرد و افزود: با این اقدام سعی می‌شود در ترغیب دولت‌مردان برای تداوم راه شهیدان رجائی و باهنر تلاش شود.

عزیزی اظهار داشت: بنیاد مسکن که یادگار امام راحل است در طول هر سال و به مناسبت‌های مختلف، تعدادی از پروژه‌های عمرانی در روستاها و شهرها را افتتاح می‌کند که در سال جاری نیز به مناسبت هفته دولت، یک هزار واحد مسکونی مقاوم و زیباسازی شده‌ به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر 120 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از افتتاح 500 واحد مسکونی، در قالب طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان در هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: این واحدهای مسکونی با صرف 100 میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسند.                                                        

عزیزی با بیان اینکه کارکنان این نهاد مردمی با تلاش‌های بی‌وقفه، فعالیت‌های متنوعی در عمران و آبادانی روستاها و شهرها انجام می‌دهند، اظهار داشت: تهیه و اجرای طرح هادی با هدف توسعه اصولی روستاها با اقداماتی نظیر اصلاح و بازگشایی معابر، جدول‌گذاری، آسفالت و سنگ‌فرش کردن معابر و ... را می‌توان از جمله این اقدامات عنوان کرد.

عزیزی به اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت اشاره کرد و افزود: این اقدام با هدف بهبود کیفیت واحدهای مسکونی و خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد، در قالب صدور سند مالکیت اماکن روستایی، ایمن‌سازی یا جابجایی روستاهای در معرض خطرات غیرمترقبه مانند سیل، رانش زمین و... و بازسازی مناطق آسیب‌دیده ناشی از وقوع حوادث طبیعی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/61006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول