اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

سبلان ایر با خرید هواپیما راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروازهای سبلان ایر با خرید یک دستگاه هواپیمای مدرن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

سبلان ایر با خرید هواپیما راه‌اندازی می‌شود

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ فعالیت این شرکت منوط به خرید یک دستگاه هواپیما شده که به دلیل برخی تحریم‌ها صاحبان شرکت سبلان ایر نتوانستند در این زمینه اقدامی را انجام دهند که امیدواریم با رفع مشکلات و تنگناها در این زمینه بتوانیم با خرید و راه‌اندازی یک فروند هواپیما موفق به دایر کردن این ایر‌لاین باشیم.

وی تصریح کرد: قرار است این شرکت فعالیت خود را با یک پرواز مستقیم از اردبیل به مشهد مقدس و انتقال فقرا و مستمندان این استان به صورت رسمی آغاز کند.

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش قیمت مسکن مهر و سیاست دولت جدید در این زمینه اشاره کرد و افزود:‌ مسکن مهر موجب تحولات اقتصادی شد و آنگونه که پیش‌بینی می‌شد مسئولان نتوانستند با حداقل قیمت 2 تا 3 میلیون تومان و حتی زیر 10 میلیون تومان واحدها را تحویل دهند که این هم به دلیل افزایش هزینه‌های ناشی از تامین مصالح و ابزار آلات و امکانات بود که سبب شد قیمت تمام شده مسکن مهر افزایش یابد.

حقیقت‌پور یادآور شد: این افزایش هم برای خانواده‌ها سنگین بوده و هم سبب ورشکستگی برخی از پیمانکاران و طراحان پروژه مسکن مهر در کشور شد که حاصل آن بالا رفتن قیمت تمام شده مسکن مهر و انصراف برخی از متقاضیان از دریافت این واحدها بود.

وی با یادآوری اینکه با درایت و تدبیر دولت جدید به ویژه وزیر راه و شهرسازی امیدواریم نواقص مربوط به مسکن مهر در کمترین زمان برطرف شود، عنوان کرد:‌ قطعاً ‌این سیاست با رفع برخی از نواقصات و ضعف‌ها باید به شکل عالمانه پیگیری شود.

دانشگاه فناوری‌های نوین سبلان از مهرماه فعالیتش را آغاز می‌کند

این نماینده مجلس با بیان اینکه دانشگاه صنعتی به عنوان دانشگاه فناوری‌های نوین سبلان تغییر نام پیدا کرده و مجوز راه‌اندازی آن نیز صادر شده است، اذعان داشت: با 2 میلیارد تومان تزریق اعتبار قرار است عملیات احداث این دانشگاه آغاز شود که امیدواریم در موعد مقرر شاهد تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این واحد دانشگاهی باشیم.

حقیقت‌‌پور از نشست اخیر نمایندگان شمال غرب با تعداد زیادی از وزرای دولت یازدهم خبر داد و گفت: ما در این نشست دو ساعته در قالب مجمع شمال غرب کشور مشکلات زیر‌ساختی مشترک در استان‌های شمال غرب کشور و تامین بسیاری از زیر‌بناها را از وزرای دولت یازدهم خواستار شدیم و مطالبه اصلی ما رعایت عدالت در توجه به مناطق مختلف و تزریق اعتبارات بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار توجه جدی دولت یازدهم به زیر‌ساخت‌ها خواستار دقت نظر وزرای جدید به مطالبات توسعه‌ای شمال غرب کشور با گرایش کار و تلاش گسترده بدون توجه به سیاست‌های حزبی، جناحی، گروهی و طایفه‌ای شدیم تا زمینه و بستری فراهم آید که کارها سامانی واقعی پیدا کند.

انتهای پیام/62003/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول