اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

گسترش پروازها شاخص توسعه کردستان است / خریداری 2 فروند هواپیما در کردستان

استاندار کرستان گفت: یکی از زیرساخت‌های توسعه همه جانبه استان، گسترش فرودگاه و پروازها است.

گسترش پروازها شاخص توسعه کردستان است / خریداری 2 فروند هواپیما در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی دوشنبه شب در مراسم تأسیس شرکت هواپیمایی کردستان که در محل استانداری کردستان برگزار شد گفت: یکی از زیرساخت‌های توسعه همه جانبه استان، گسترش فرودگاه و پروازها است.

وی با یادآوری تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه طی سالیان اخیر اظهار کرد: با اتخاذ تدابیر لازم پس از مشکلاتی که وجود داشت، توانستیم نظم مطلوبی در پروازها برقرار کنیم.

استاندار کردستان با تأکید بر اینکه بسیاری از پروازها به دلیل تحریم قطعات از سوی دنیای استکبار و فشار وارده از این ناحیه با مشکل مواجه است، خاطرنشان کرد: انجام پروازها در شرایط فعلی قابل تقدیر است.

شهبازی با اشاره به ادعای دروغین غربی‌ها مبنی بر اینکه تحریم‌ها مردم ایران را نشانه نگرفته است، تصریح کرد: برخلاف گفته آنها بیشترین فشار به مردم وارد می‌شود که از آن جمله می‌توان به ایجاد مشکل در پروازهای هواپیماهای خدماتی در بخش‌هایی مانند دارو اشاره کرد.

وی با بیان اینکه حرف و عمل دشمنان ایران با هم تناقض دارد خاطرنشان کرد: ملت ایران باید با برنامه‌ریزی گستره در راستای رشد و توسعه در همه زمینه‌ها و رفع تنگناها بکوشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان، نخستین استانی است که طرح تأسیس شرکت هواپیمایی غرب کشور در آن پایه‌ریزی می‌شود، اظهار کرد: با توکل به خدا و انجام اقدامات لازم ظرفیت نمونه شدن در این حوزه را داریم.

شهبازی با اشاره به وجود افراد ارزشمند و کاری در مجموعه استان، ابراز امیدواری کرد با تأسیس این شرکت شاهد پروازهای روزانه هواپیما از کردستان به سایر نقاط کشور و حتی خارج از مرزها باشیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط سازمان‌ها و ادارات استان کردستان و انتخاب به عنوان دستگاه‌های برتر اظهار کرد: در بسیاری شاخص‌ها کردستان نمونه و برتر است.

استاندار کردستان با تأکید بر لزوم وجود تعامل در اجرای کارها، ابراز امیدواری کرد، ثمرات مثبت تأسیس این شرکت در آینده‌ای نزدیک شامل حال استان شود.

شهبازی در پایان از قول مساعد بانک ملی به منظور خرید 2 فروند هواپیما در کرستان خبر داد.

انتهای پیام/79012/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول