به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آئین تودیع و معارفه معاون حقوقی و ثبتی و مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران صبح امروز در شهرستان ساری برگزار شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در این مراسم گفت: از ضروریاتی که در مدیریت سالم و کارآمد یک دستگاه وجود دارد بازرسی و نظارت بر عملکرد آن دستگاه است که حُسن انجام کار را تضمین میکند.
حجتالاسلام ستار علیزاده ادامه داد: بازرسی و نظارت بحث مچگیری نیست بلکه ترمیم نقاط ضعف است.
وی با اشاره به فرمایش امام علی(ع) که میفرماید «بازرسی مداوم سبب ترغیب کارگزاران، به خدمترسانی به مردم و انجام وظایف میشود»، بیان کرد: بازرسی رفع نواقص و اصلاح روند کار است.
علیزاده اظهار داشت: از جمله وظایف مسئول بازرسی و نظارت بر عملکرد، دریافت شکایات مردمی و جمعبندی آنها در مقاطع زمانی مختلف و پیگیری نتایج گزارشات بازرسی و کشف فساد اداری است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران مسئله حقوقی را به ویژه در سازمان اوقاف مهم دانست و اضافه کرد: امروزه فهم درست و توجه عمیق مسائل و بایدها و نبایدهای حقوقی بسیار ضروری است.
این مسئول با اشاره به جوان بودن معاون جدید حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف مازندران گفت: جوانان سرمایههای نظام ما هستند و نیروی این جوانان به همراه تجربیات پیشکسوتان باعث میشود تا امور به خوبی صورت گیرد.
وی به برخی از وظایف معاونت حقوقی و ثبتی اشاره کرد و گفت: برنامهریزی و نظارت بر امور بقاع متبرکه و موقوفات برنامهریزی و نظارت بر امر عقد هرگونه قرارداد و تفاهمها و ارائه مشاوره حقوقی از جمله این وظایف است.
به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات غریبرضا وحیدی معاون اسبق حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف مازندران تقدیر شده و مجتبی باقرزاده در حکمی از سوی قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان معاون جدید حقوقی و ثبتی معرفی شد.
همچنین غریبرضا وحیدی نیز از سوی علیرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران معرفی شد.
انتهای پیام/2296/ح20/ض1002