اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 11 اصفهان:

درصدد افزایش سرانه فضای سبز در منطقه 11 اصفهان هستیم

شهردار منطقه 11 اصفهان گفت: اجرای پروژه‌های شاخص فضای سبز به منظور افزایش سرانه فضای سبز در منطقه 11 اصفهان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

درصدد افزایش سرانه فضای سبز در منطقه 11 اصفهان هستیم

محمد برکت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه امکانات و خدمات باید به صورت عادلانه در محله‌های موجود در مناطق شهر توزیع شود، اظهار داشت: اجرای پروژه‌های مختلف به صورت محله‌محوری راهکاری اساسی به منظور کاهش محرومیت‌ها از محله‌های محروم شهر است.

وی اضافه کرد: هر ساله بودجه‌هایی برای محرومیت‌زدایی از محله‌های محروم موجود در مناطق اختصاص داده می‌شود و به دنبال این موضوع نیز اجرای پروژه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و فضای سبز در این محله‌ها پیش‌بینی می‌شود.

شهردار منطقه 11 اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و رویکرد‌های اجرایی شهرداری در این منطقه تصریح کرد: اجرای پروژه‌های شاخص فضای سبز به منظور افزایش سرانه فضای سبز در منطقه 11 اصفهان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه توسعه و افزایش سرانه فضای سبز سبب کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و ارتقای شاخصه‌های شهری می‌شود، ادامه داد: احداث پارک درخشان واقع در خیابان درخشان از پروژه‌های شاخص و اجرایی شهرداری به منظور توسعه فضای سبز در این منطقه است.

برکت با بیان اینکه پارک درخشان در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع احداث و راه‌اندازی می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر اقدامات تملک زمین مورد نیاز برای احداث این پارک انجام شده و عملیات اجرایی احداث پارک درخشان نیز طی دو ماه آینده در منطقه 11 آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این پارک احداث یک آب‌نمای تصادفی پیش‌بینی شده، اذعان داشت: همچنین در دل پارک درخشان نیز یک سری زمین‌های ورزشی و بازی احداث می‌شود.

شهردار منطقه 11 اصفهان جذب گردشگران را یکی از رویکرد‌های احداث این پارک دانست و متذکر شد: اختصاص امکاناتی مانند زمین بازی و زمین‌های ورزشی و احداث پارک‌هایی مانند پارک درخشان در مناطق سبب توسعه صنعت گردشگری و رفع کمبود امکانات در محلات شهر می‌شود.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول