اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلانشهر قم خبر داد

تحقق کامل برنامه 12=6 شهرداری قم تا پایان شهریورماه

شهردار کلانشهر قم از اجرای کامل طرح‌های عمرانی یک ساله قم طی 6 ماهه اول سال خبر داد.

تحقق کامل برنامه 12=6 شهرداری قم تا پایان شهریورماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در حاشیه‌ بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و شهر‌سازی قم با اشاره به این‌که این بازدیدها معمولاً چندین مرتبه در طول ماه انجام می‌شود اظهار داشت: با توجه به اینکه ممکن است موانع و مشکلاتی بر سر راه اجرای پروژه‌های شهری باشد لازم است این بازدیدها انجام شود تا هماهنگی‌های لازم بین معاونت‌های شهرداری و گاهاً‌ سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای پیشرفت سریع‌تر پروژه‌‌ها ایجاد شود.

وی ادامه داد: در این بازدیدها روند اجرای پروژه‌ها را مطابق با قراردادها بررسی می‌کنیم و اگر عقب افتادگی داشته باشند تذکرات و توصیه‌های لازم را به پیمانکاران آن‌ می‌دهیم تا این طرح‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

شهردار کلانشهر قم با اشاره به اینکه طبق طرح 12=6 طرح‌های عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری قم که برای طول سال برنامه‌ریزی شده باید تا شهریورماه به اتمام برسد بیان داشت: پیشرفت پروژه‌ها بسیار خوب و مطلوب است و پروژه‌ها قطعاً به اجرا خواهند رسید ولی مشکلی که وجود دارد در روند ثبت است.

دلبری افزود: سیستم پرداخت شهرداری، سیستم نقدی است و ممکن است ثبت آن‌ها از نظر آمار و ارقام ثبتی محقق نشود ولی از نظر اجرایی و عملکردی در بسیاری از پروژه‌ها جلوتر از برنامه‌ریزی هستیم، اگر همکاران ما در اداری و مالی شهرداری قم بتوانند ثبت پروژه‌ها را به موقع انجام دهند و به روز کنند این طرح با موفقیت تحقق خواهد یافت و مردم شاهد برگزاری جشن بزرگ خدمت در پایان شهریورماه خواهند بود. 

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول