اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تنکابن خبر داد

احداث کنارگذر ساحلی در شهر تنکابن

شهردار تنکابن از احداث کنارگذر ساحلی در شهر تنکابن با هدف رفع مشکلات ترافیک این شهر خبر داد.

احداث کنارگذر ساحلی در شهر تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، احمد خوش‌قلب شامگاه شنبه در همایش شهرداران مازندران با بیان برخی اقدامات شهرداری و عملکرد حوزه‌های مختلف شهری، عمده‌ترین مشکل تنکابن را ترافیک عنوان کرد.

وی افزود: در راستای حل این مشکل با حمایت شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان پروژه کنارگذر ساحلی این شهر در فاز اول از منطقه ساحل طلایی تا مصب رودخانه مرکزی شهر (چشمه‌کیله) و با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجراست. 

شهردار تنکابن خاطرنشان کرد: احداث پل چهارم در دهانه چشمه‌ کیله حلقه واسط بین شرق و غرب شهر در این پروژه است که در صورت حمایت مسئولان در شتاب بخشیدن به این پروژه بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیک این شهر حل شده و نیز با اجرای پروژه کنارگذر دسترسی شهروندان و گردشگران به ساحل نیز به سهولت و با امکانات بهتری صورت خواهد پذیرفت.

در بحث حل مشکل بافت‌های فرسوده به شهروندان دو برابر ارزش ساختمان مشوق اعطا می‌شود.

شهردار آمل نیز در بخشی از سخنان خود در این جلسه عمده‌ترین مشکل این شهر را به لحاظ قدمت تاریخی فراوانی بافت فرسوده و مشکلات آن ارزیابی کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای مشارکت مردم در نوسازی این بافت‌های فرسود مشوق ویژه‌ای به میزان دو برابر ارزش ساختمان برای داوطلبان در نظر گرفتیم که بسیار موثر بوده است.

احمد امیرسلیمانی از مدیران شهری استان خواست تا تجربه‌های مفید و نوین خود را به شهرهای دیگر برای بهره‌گیری انتقال دهند.

علی امانی شهردار نوشهر نیز توضیحاتی درباره پروژه نیروگاه زباله‌سوز ارائه کرد و از عنایت ویژه طاهایی استاندار مازندران به پیشبرد ساخت آن و تخصیص 70 میلیارد ریال به این پروژه تقدیر کرد.

انتهای پیام/86020/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول