اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی ووشو:

مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو آذر‌ماه برگزار می‌شود

سرمربی تیم ملی ووشو مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی کره را از مهم‌ترین برنامه‌های تیم ملی در سال‌جاری اعلام کرد و گفت: این مسابقات در آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو آذر‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رامین موحدنیا ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از اعضای زنجانی عضو تیم ملی اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا در فیلیپین برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه به عنوان سرمربی، تیم ملی ووشو را در مسابقات آسیایی همراهی کرده است، افزود: در این مسابقات تیم ساندای مردان ایران با کسب چهار مدال طلا و یک نقره با پشت سر گذاشتن تیم چین موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

سرمربی تیم ملی ووشو تصریح کرد: تیم ملی ووشوی ایران در مسابقات آسیایی فیلیپین با مجموع چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان تیم سوم معرفی شد و طلاهای کسب شده در بخش ساندا نقش مهمی در کسب این رتبه داشت.

وی به طلای کسب شده توسط ورزشکار زنجانی اشاره کرد و گفت: افشین سلیمی با سه مسابقه‌ای که در بازی‌های قهرمانی ووشوی جوانان آسیا برگزار کرد موفق به کسب مدال طلا شد.

موحدنیا با بیان اینکه مهم‌ترین رقبای تیم ملی ووشوی ایران در شرق آسیا هستند، ادامه داد: ورزشکاران کشورمان با ووشوکاران کشورهای فیلیپین، کره و مالزی که مهم‌ترین رقیبان تیم ایران هستند مسابقه داده‌اند.

وی مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی کره را از مهم‌ترین برنامه‌های تیم ملی در سال‌جاری اعلام کرد و گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی در آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی ووشو سهمیه ایران را در مسابقات بازی‌های آسیایی چهار نفر اعلام کرد و افزود: دو وزن از این مجموع در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

وی مسابقات انتخابی استان را دیگر برنامه مهم هیئت ووشوی زنجان اعلام کرد و ادامه داد: این مسابقات در اواخر مردادماه برگزار می‌شود.

موحدنیا حضور در مسابقات انتخابی استان را برای عموم آزاد اعلام کرد و گفت: همه افراد فعال در رشته ووشو می‌توانند در این مسابقات حضور یابند.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول