اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای ورزش اردبیل

ووشوکار اردبیلی طلا گرفت

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل گفت: مسابقات ووشوی قهرمانی جهان که در کلمبیا برگزار شد با کسب افتخاری دیگر برای ووشوکار اردبیلی و کسب مدال طلا برای او همراه بود.

ووشوکار اردبیلی طلا گرفت

هوشنگ افشار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، ‌اظهار داشت: ‌در این دوره از مسابقات جواد آقایی قهرمان ارزشمند ووشوی استان اردبیل با غلبه بر حریف قدرتمند چینی خود قهرمان بازی‌های جهانی کلمبیا شد.

وی با یادآوری اینکه در این مسابقات ما چهار ورزشکار داشتیم که با حریفان خود رقابتی نفس‌گیر داشتند که از بین آنها جواد آقایی موفق به کسب گردن‌آویز طلا شد، تصریح کرد: سه ورزشکار دیگر ما در این مسابقات با وجود تلاش و کوششی که داشتند از دستیابی به عناوین جهانی و مدال‌های رنگارنگ بازماندند.

وی خاطرنشان کرد:‌ ورزشکار پرافتخار اردبیلی جواد آقایی در وزن 75- کیلوگرم توانست در رشته ساندا مدال طلای مسابقات جهانی ووشوی کلمبیا را به دست آورد تا صحنه افتخاری دیگر برای استان اردبیل خلق شود.

افشار با یادآوری اینکه این موفقیت نتیجه پشتکار و تلاش چندین ساله ورزشکاران ما به ویژه قهرمان جهان جواد آقایی است، اضافه کرد: این ورزشکار اردبیلی به همراه کاروان تیم ملی ووشوی کشورمان در بازی‌های کلمبیا حضور داشت که توانست در دیدار فینال با غلبه بر ورزشکار چینی مقام اول و مدال طلا را به دست آورد.

این مسئول به دیدار زیبای پایانی جواد آقایی با حریف چینی خود اشاره کرد و یادآور شد: این بازی در سه راند و در رقابتی فشرده برگزار شد که در دو راند اول به ترتیب آقایی و حریف چینی موفق به کسب امتیازات لازم شدند و در راند نهایی آقایی توانست با غلبه بر حریف چینی مدال خوش رنگ طلا را نصیب خود کند.

وی ادامه داد: ‌این ورزشکار به رغم شایستگی از مسابقات دوره قبل به دلیل اضافه وزن باز مانده بود که در این دوره توانست ناکامی دوره گذشته را جبران کرده و برای کاروان اعزامی این استان و کشورمان مدال ارزشمند طلا را به دست آورد.

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل گفت: علاوه بر آقایی، حمیدرضا قلی‌پور، فرشاد عربی و محمد سیفی در اوزان مختلف و در بخش ساندا و تالو شرکت کرده بودند که از دستیابی به مدال‌های خوش رنگ باز ماندند.

انتهای پیام/6200/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول