اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح و بهره‌برداری از 10 طرح در محلات

فرماندار محلات از افتتاح و بهره‌برداری از 10 طرح به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح و بهره‌برداری از 10 طرح در محلات

غلامعلی یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از این تعداد 9 پروژه در بخش شهری و یک پروژه در بخش روستایی است که با افتتاح و بهره‌برداری از آن‌ها پنج فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 44 هزار و 91 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسند که از این میزان 18 هزار و 241 میلیون ریال ملی و مابقی تسهیلات بانکی و آورده شخصی متقاضیان است.

فرماندار محلات ادامه داد: گاز رسانی به روستاهای بزیجان، امیرآباد، سعادت‌آباد و کوه سفید، سه واحد گلخانه، لوله‌گذاری انتقال آب کشاورزی، دامداری، مرغداری، شرکت تعاونی آرتین، تعاونی کشاورزی گل‌محمدی یکه‌چاه و تعاونی کشاورزی دامداری اطلس از پروژه‌های قابل بهره‌برداری به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به شمار می‌روند.

یارمحمدی در پایان با تأکید بر اینکه هفته دولت یادآور خدمات دلسوزانه و صادقانه شهیدان رجایی و باهنر است، اظهار داشت: هفته دولت، هفته عزت و اقتدار ایران اسلامی است و در چنین روزهایی با شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر، نظام اسلامی بیمه شد.

انتهای پیام/87007/ذ20/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول