اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

اقدامات فرهنگی به درستی مدیریت نمی‎شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از فقدان مدیریت صحیح در بخش اقدامات فرهنگی انتقاد کرد.

اقدامات فرهنگی به درستی مدیریت نمی‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‎ریزی استان در سال 1392 اظهار داشت: در طول 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات زیادی به شهرها و روستاها ارائه شده است و مردم در بخش‎های بهداشت، راه، گاز، برق، آب و خدمات ارتباطی در شهرها و روستاها برخوردار هستند اما مسئله‎ای که همواره نسبت به آن مطالبه‎گری می‎کنند مسائل فرهنگی است که به درستی مدیریت نمی‎شود.

وی با بیان اینکه تمام شهرها باید از دبیرستان معارف برخوردار می‎شدند، خاطرنشان کرد: همه اعتقاد دارند که راه‎اندازی دبیرستان معارف خروجی خوبی در بخش‎های علمی، اخلاقی و تربیتی دارد اما در این راستا عدد و رقمی در نظر گرفته نشده است.

پیش‎بینی 320 خانه عالم در گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از پیش‎بینی 320 خانه عالم در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر 120 خانه عالم در روستا در نظر گرفته شده است که بخش اعظمی از آن نیمه‎کاره رها شده است.

ولی‎نژاد با بیان اینکه استان باید در زمینه ساخت خانه عالم با جدیت اقدام کند، اظهار داشت: اگر نسبت به ایجاد خانه عالم در روستاها اقدامی صورت نگیرد همچنان در این زمینه عقب هستیم و باید هزینه‎های زیادی متحمل شویم.

وی توجه به مسائل فرهنگی را از ضروریات جامعه اسلامی برشمرد و گفت: باید در کنار سایر حوزه‎ها به موضوع فرهنگ توجه شود تا در این راستا به رشد و شکوفایی بیشتری برسیم.

بی‎توجهی به عرصه فرهنگ ضررهای جبران‌ناپذیری دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: همه باید برای رسیدن به نتیجه مطلوب در زمینه فرهنگ پیش‎قدم شویم، عزم جدی در حوزه فرهنگ نیازمند تعامل و هماهنگی همه‎جانبه است.

ولی‎نژاد با بیان اینکه بی‎توجهی به عرصه فرهنگ ضررهای جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اگر جامعه با اقدامات فرهنگی واکسینه شود در حقیقت از بسیاری آسیب‎ها و ناهنجاری‎ها مصون خواهد ماند.

انتهای پیام/83001/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول